۱۲۸۹۹۰۸
۱۱۹۳
۱۱۹۳
پ

پاتر امیدوارتر شد

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید کریستین پولیشیچ، ستاره مصدوم این تیم، به بازگشت نزدیک شده و در تمرین‌های سبک و گرم کردن بازیکنان این تیم اضافه شده است.

ورزش سه: گراهام پاتر، سرمربی چلسی، می‌گوید کریستین پولیشیچ، ستاره مصدوم این تیم، به بازگشت نزدیک شده و در تمرین‌های سبک و گرم کردن بازیکنان این تیم اضافه شده است.

پاتر امیدوارتر شد

کریستین پولیشیچ، ستاره آمریکایی چلسی، از روز 5 ژانویه که در در دیدار با منچسترسیتی مصدوم شد و زمین را ترک کرد دیگر برای آبی‌های لندن به میدان نرفته است.

اما سرمربی او در چلسی، گراهام پاتر، امروز اعلام کرد با اینکه پولیشیچ هنوز قادر به حضور کامل در تمرین‌ها نیست، ولی اخیرا در بخشی از تمرین‌ها شرکت کرده و در گرم کردن کنار هم‌تیمی‌هایش بوده است. سرمربی چلسی می‌گوید این ستاره آمریکایی از هفته آینده با شدت بیشتری در تمرین‌ها حضور خواهد داشت.

پاتر امیدوارتر شد

پولیشیچ در جام جهانی قطر در دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا تک‌گل آمریکایی‌ها را به ثمر رساند. او در همان بازی مصدوم شد و زمین را ترک کرد. اما در بازگشت به چلسی او روز پنجم ژانویه در دیدار با منچسترسیتی تنها 22 دقیقه در میدان بود و به دلیل مصدومیت مجبور به ترک زمین شد. این ستاره 24ساله حالا بی‌صبرانه منتظر است تا بار دیگر با پیراهن آبی چلسی به میدان برود.

پاتر امیدوارتر شد

پاتر امروز در مصاحبه‌ای کوتاه گفت که سزار آسپیلی‌کوئتا، کاپیتان تیمش، که در دیدار مقابل ساوتهمپتون ضربه شدیدی به سرش وارد شده بود هم در بازی این هفته غایب خواهد بود؛ هر چند او با خطری مواجه نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج