۱۲۸۸۹۷۷
۱۴۸۴
۱۴۸۴
پ

برای «برانکو» شدن باید از نقش جهان گذشت

«یحیی گل‌محمدی» برای اینکه بتواند مانند «برانکو ایوانکوویچ» در یک فصل دبل کند، می‌بایست در این ماه سپاهان را ۲ بار شکست دهد تا به رویای خود نزدیک شود.

فوتبال ۳۶۰: روزهای سرنوشت‌ساز یحیی گل‌محمدی و تیم تحت هدایتش از راه رسید؛ اسفندِ پراتفاقی که هم می‌تواند کلیدی برای ورود به بهشت باشد و هم جاده‌ای که انتهایش قعر جهنم است. پرسپولیس دوازدهمین ماه سال را با سپاهان آغاز و احتمالا با سپاهان تمام می‌کند؛ ۲ دیدار فوق‌العاده حیاتی که پتانسیل مشخص کردن تکلیف قهرمانی یا عدم قهرمانی در لیگ و جام حذفی را دارد.

ناگهان صدر از دست رفت

حالِ تیم یحیی در هفته‌های اخیر خوب نبوده و آن‌ها صدر و فاصله‌ 5امتیازی با نزدیک‌ترین رقیب را به عجیب‌ترین شکل ممکن از دست دادند و حالا به یمن یک تفاضل گل بهتر در مقایسه با رقیب سنتی، 3 امتیاز با سپاهانِ صدرنشین فاصله دارند و در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته‌اند. اما ماه اسفند می‌تواند حکم یک تولد مجدد را برای سرخ‌پوشان داشته باشد. آن‌ها می‌توانند با شکست دادن سپاهان در جام حذفی و سپس در لیگ، بازگشتی بزرگ را تجربه کنند. بردهایی که انگیزه‌های شیرینِ شخصی را به‌دنبال خود دارد.

برانکو، تنها دبل‌کننده‌

پرسپولیس در لیگ همچنان شانس بالایی برای قهرمانی دارد و در جام حذفی جزو تیم‌های باقی‌مانده به‌حساب می‌آید. با این اوصاف آن‌ها امکان این را دارند تا برای دومین‌بار در تاریخ لیگ برتر، به جز لیگ، جام حذفی را هم فتح کنند و دبلی تاریخی را به‌ثبت برسانند. اتفاقی که پیش از این فقط و فقط برای یک تیم در لیگ برتر رخ داد؛ پرسپولیسِ برانکو.

سپاهان، جدی‌ترین رقیب پرسپولیس در آن سال رویایی

پرسپولیس در فصل 1398-1397 موفق شد با 61 امتیاز قهرمان هجدهمین دوره‌ لیگ برتر فوتبال ایران شود و در ادامه با غلبه بر داماش، جام حذفی را هم مال خود کرد تا اتفاقی فوق‌العاده و غیر معمول را در فوتبال ایران به‌ثبت برساند. سپاهان در آن فصل رقیب اصلی پرسپولیس بود. تیم امیر قلعه‌نویی در لیگ با 3 امتیاز کمتر عنوان دومی را مال خود کرد و در جام حذفی هم، بازنده‌ دیدار جنجالیِ مرحله‌ی نیمه‌نهایی نام گرفت.

بازهم جام حذفی، بازهم نقش جهان

آن مسابقه در تاریخ 8 خرداد 1398 به انجام رسید و سرخ‌پوشان تهرانی موفق شدند میزبان خود را با گل دقیقه‌ 121 احمد نوراللهی شکست دهند و به فینال برسند. پیروزی در آن مسابقه، پرسپولیس را در به صورت غیررسمی به دبلِ رویایی رساند. حالا یحیی گل‌محمدی هم برای ورود به دنیای برانکو باید ابتدا سپاهان را در اصفهان شکست دهد و به یک‌چهارم نهایی جام حذفی صعود کند و در ادامه در لیگ هم با عبور از سد این تیم، شانس خود برای قهرمانی را زنده نگه دارد.

هت‌تریک برانکو، دیگر هدف یحیی

به جز دبل، دیگر انگیزه‌ یحیی این است که در صورت قهرمانی در لیگ می‌تواند مثل برانکو در قهرمانی با پرسپولیس هت‌تریک کند و جایگاهی دست‌نیافتنی نزد هواداران این تیم به دست بیاورد. شکی نیست که ناکامی در این 2 مسابقه می‌تواند رویای مدافع اسبق تیم ملی فوتبال ایران را به کابوس تبدیل کند و داستانش در تیم محبوب‌اش را به اتمام برساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج