آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۸۸۰۰۶
۳۱۲۹
۳۱۲۹
پ

ستاره فوتبال جهان در یک پست شدیدا متفاوت!

کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، فوتبالش را در پستی دفاعی آغاز کرده و ممکن بود هرگز فرصت درخشش به عنوان یک مهاجم تمام عیار را نداشته باشد.

ورزش سه: امباپه حالا جز نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال از سوی فیفاست و بهترین گلزن جام جهانی ۲۰۲۲ قطر هم بوده است.

با این حال جالب است بدانید که باز کردن دروازه حریفان همیشه تخصص اصلی او نبوده است. این بازیکن در ابتدای دوران فوتبالش در پست دفاع راست به میدان می‌رفت.

ستاره فوتبال جهان در یک پست شدیدا متفاوت!

سرعت بالای او همیشه یکی از ویژگی‌هایش بود. او که در حال حاضر سرعت 36 کیلومتر بر ساعت را به ثبت رسانده آن زمان هم در کورس با سایر بازیکنان بسیار درخشان ظاهر می‌شد.

اما این واقعت که این ستاره پی اس جی سال‌های ابتدای فوتبالش را در خط دفاعی آغاز کرده است شاید تنها واقعیت شوکه‌کننده درباره او نباشد. با وجود این که او همیشه ادعا کرده که علاقه بسیاری به کریستیانو رونالدو داشته و حتی عکس او روی دیوار اتاقش بوده اما اسطوره او در آن زمان زین الدین زیدان بوده است.

علاقه او به ستاره تیم ملی فرانسه در جام جهانی 1998 به حدی زیاد بوده که روی کوتاه کردن متفاوت موهایش هم اثر گذاشته بود. امباپه پدرش را متقاعد کرده بود که موهایش را به سبک زیدان کوتاه کند. با توجه به این که این بازیکن موی زیادی هم نداشت، کیلیان کوچک در حالی به خانه برگشت که موهایش بسیار کوتاه شده بود.

امباپه در سال 2011 به مجموعه تمرینی رئال مادرید رفت و مذاکراتی را برای اولین بار با این باشگاه داشت. او همچنین با بسیاری از بازیکنان این تیم دیدار کرد که اولین آنها زیدان بود و امضایش را هم گرفت.

او امسال برای اولین بار در جمع نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال فیفا حضور دارد. بهترین جایگاه او پیش از این مربوط به سال 2018 است که در رده چهارم قرار گرفت. رقبای او برای کسب این جایزه لیونل مسی و کریم بنزما هستند.

بنزما به دلیل نمایش درخشانش در ترکیب رئال مادرید در سال 2022 موفق شد توپ طلا را به دست آورد و قهرمانی لیونل مسی در جام جهانی 2022 قطر باعث شده که او هم شانس زیادی برای قهرمانی داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج