۱۲۸۷۸۷۴
۳۸۸۵
۳۸۸۵
پ

پدیده برزیلی آبی‌ها نیامده رفتنی شد

آندری سانتوس، خرید ۱۸ میلیون پوندی چلسی به دلیل عدم دریافت مجوز کار در لیگ برتر، در حال حاضر نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

ورزش سه: آندری سانتوس، خرید ۱۸ میلیون پوندی چلسی به دلیل عدم دریافت مجوز کار در لیگ برتر، در حال حاضر نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

پدیده ۱۸ ساله برزیلی، در اوایل سال ۲۰۲۳ به عنوان یکی از هشت خرید باشگاه چلسی، راهی غرب لندن شد. او که بعد از پشت سر گذاشتن یک تورنمنت موفق با تیم ملی زیر ۲۰ ساله‌های برزیل قصد همراهی چلسی را داشت، با توجه به عدم دریافت ویزای کار در مقطع فعلی، احتمالا تا پایان فصل راهی کشورش شود.

آندری سانتوس در جام ملت‌های زیر ۲۰ سال آمریکای جنوبی نقش تعیین‌کننده‌ای در قهرمانی تیم ملی برزیل داشت و به عنوان کاپیتان زردپوشان، ۶ گل به ثمر رساند.

پدیده برزیلی آبی‌ها نیامده رفتنی شد

بر اساس گزارش اخیر منابع انگلیسی، درخواست ویزای کار باشگاه چلسی برای سانتوس به عنوان استعداد جوان و در جهت بازی برای تیم فوتبال این باشگاه در لیگ برتر، مورد پذیرش قرار نگرفته است.

گراهام پاتر در نشست خبری پیش از بازی چلسی و ساوتهمپتون با تاکید بر اینکه شرایط آندری سانتوس هیچ تغییری نکرده است گفت: در مورد این موضوع، در همان پله قبلی قرار داریم. ما در حال بررسی گزینه‌های پیش‌رو هستیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

از آنجایی که این بازیکن متولد ریو فعلا نمی‌تواند به تیم چلسی بپیوندد، به نظر می‌رسد که به برزیل رفته و در کوپا لیبرتادورس بازی کند. از پالمیراس به عنوان مقصد بعدی احتمالی وی یاد می‌شود.

پدیده برزیلی آبی‌ها نیامده رفتنی شد

 

پدیده برزیلی آبی‌ها نیامده رفتنی شد

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج