۱۲۸۲۴۹۷
۳۰۳۱
۳۰۳۱
پ

شکایت یاغی پرسپولیسی از باشگاه استقلال

مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اینکه باشگاه استقلال مطالباتش را پرداخت نکرده است، از این باشگاه به فیفا شکایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: شیخ دیاباته مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس که سابقه دو فصل بازی در استقلال را دارد، از باشگاه سابق خود به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از استقلال به فیفا شکایت کرد. این مهاجم اهل کشور مالی پرسپولیس مدعی شده باشگاه استقلال مبلغ ۷۹ هزار دلار بابت حقوق دو ماه پایانی حضورش در این تیم را پرداخت نکرده است.

فیفا از باشگاه استقلال درخواست ارسال دفاعیات کرد که این باشگاه توضیح داد تنها مطالبات باقیمانده دیاباته یک ماه است و ماه دوم آن ارتباطی به استقلال ندارد. گفته می‌شود اختلاف استقلال و دیاباته به دلیل طولانی شدن مسابقات فوتبال به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده است.

باشگاه استقلال در تاریخ نهم دی ماه ۱۴۰۰ در مورد بسته شدن پرونده دیاباته در اطلاعیه‌ای گفته بود: «دیاباته با طرح شکایتی خواستار پرداخت مطالباتی به ارزش ۵۳۷ هزار دلار شده بود که با پیگیری‌های باشگاه استقلال و دفاعیات مستدل و مستندی که صورت گرفت، در نهایت کمیته وضعیت فیفا رأی به پرداخت ۱۷۵ هزار دلار توسط باشگاه استقلال داد و این مبلغ پرداخت شد».

شکایت یاغی پرسپولیسی از باشگاه استقلال

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج