قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۸۰۴۹۴
۱ نظر
۴۲۹۹
۱ نظر
۴۲۹۹
پ

پرسپولیس کوتاه نیامد، نعمتی تهدید به بازگشت کرد

باشگاه پرسپولیس قصد فروش سیامک نعمتی را دارد و در این مورد هم قصد کوتاه آمدن ندارد.

فرهیختگان: باشگاه پرسپولیس قصد فروش سیامک نعمتی را دارد و در این مورد هم قصد کوتاه آمدن ندارد. از طرفی این بازیکن هم حاضر نیست از موضع خود کوتاه بیاید و همچنان اصرار دارد که چون سرمربی او را از تیم کنار گذاشته دلیل ندارد باشگاه از وی پول رضایتنامه بخواهد.

در این میان باشگاه‌های خواهان نعمتی هم حاضر نیستند بابت جذب این بازیکن پولی به باشگاه پرسپولیس بپردازند و همین مساله است که دلخوری مسئولان این باشگاه را در پی داشته است. به‌طور مثال باشگاه فولاد فصل پیش برای جذب علیرضا کوشکی مبلغ ۶ میلیارد تومان پول رضایتنامه داد اما هم‌اکنون نعمتی را با رضایتنامه می‌خواهد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارند تیم‌هایی چون تراکتور، فولاد و مس کرمان که به‌طور جدی خواهان نعمتی هستند تا روز پنجشنبه که آخرین روز نقل و انتقالات است مجبور می‌شوند که برای رضایتنامه این بازیکن حداقل دو میلیارد تومان به این باشگاه بپردازند و به این خاطر می‌خواهند تا آن موقع صبر کنند. از طرفی خود نعمتی هم تهدید کرده که اگر رضایتنامه‌اش با شرایطی که مدنظرش است صادر نشود به تمرینات برگشته و اگر شده تا پایان فصل دور زمین می‌دود اما همه طلبش را از پرسپولیس دریافت خواهد کرد. اینکه حالا این ماجرا ختم به خیر شود یا نه مشخص نیست. نکته جالب اینکه شایعه رفتن نعمتی به استقلال هم باعث شده که مسئولان باشگاه پرسپولیس در این زمینه با احتیاط بیشتری عمل کرده و بر تصمیم خود مبنی بر دریافت دو میلیارد تومان پول رضایتنامه پافشاری کنند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نعمتی برای پرسپولیس زحمت کشیده درست نیست اذیت بشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج