آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۱۲۷۲۸۳۴
۳۰۳۱
۳۰۳۱
پ

هواداران الهلال: مسی را می‌خواهیم!

شب گذشته کریستیانو رونالدو به طور رسمی به باشگاه النصر عربستان پیوست و بدین ترتیب یک انتقال بزرگ را در دنیای فوتبال رقم زد و باید دید که اوضاع برای ستاره پرتغالی در لیگ عربستان سعودی به چه شکل پیش می رود.

فوتبالی: شب گذشته کریستیانو رونالدو به طور رسمی به باشگاه النصر عربستان پیوست و بدین ترتیب یک انتقال بزرگ را در دنیای فوتبال رقم زد و باید دید که اوضاع برای ستاره پرتغالی در لیگ عربستان سعودی به چه شکل پیش می رود.

پس از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان، هواداران تیم الهلال که تیم رقیب النصر در فوتبال عربستان است، خواستار این شدند که سران باشگاه محبوبشان به سراغ جذب لیونل مسی بروند و برای آوردن او به فوتبال عربستان تلاش کنند.

لیونل مسی در حال حاضر در پاری سن ژرمن حضور دارد اما قرارداد فوق ستاره آرژانتینی با پی اس جی تا فصل جاری اعتبار دارد و هنوز آینده لئو مسی نامشخص است. البته گفته شده که مسی برای ماندن در پی اس جی با سران این باشگاه به توافق شفاهی رسیده است و ممکن است که قرارداد او به زودی با پاریسی ها تمدید شود.

هواداران الهلال عربستان در شبکه های اجتماعی با طراحی تصاویری از لیونل مسی در لباس الهلال خواستار این شدند که لیونل مسی به الهلال بپیوندد و به این ترتیب آن ها هم از رقیبشان یعنی النصر کم نیاورند.

در تیم الهلال بازیکنی مثل سالم الدوساری حضور دارد که در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر یک گل زیبا به تیم ملی آرژانتین در حضور لیونل مسی به ثمر رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج