۱۲۷۰۶۱۱
۳۰۰۱
۳۰۰۱
پ

غرش هالند بعد از یک ماه خسته‌کننده

ستاره نروژی سیتی آماده تداوم درخشش برای طی مسیری است که به قهرمانی در لیگ جزیره ختم می شود.

ورزش سه: ستاره نروژی سیتی آماده تداوم درخشش برای طی مسیری است که به قهرمانی در لیگ جزیره ختم می شود.

 در ایامی که ستاره‌های سرشناس دنیای فوتبال درگیر جام جهانی بودند، ستاره نروژی سیتی مجبور بود برای شروع دوباره فوتبال باشگاهی بیش از چهار هفته صبر کند. او در این مدت در یک کلیپ تبلیغاتی برای اسکای اسپورت هم حضور یافت تا کمی سرش گرم شود و در بازگشت دوباره به میادین آن چنان عطشی داشت که تنها بعد از ده دقیقه، موفق به گلزنی شد.

او یکی از گل‌های تیمش را در جریان پیروزی سه بر دو مقابل لیورپول در مرحله یک‌هشتم نهایی جام اتحادیه به ثمر رسانده و بعد از بازی توئیت زد: "ما قوی‌تر از همیشه برگشتیم!"

غرش هالند بعد از یک ماه خسته‌کننده

شب گذشته لیورپول و سیتی یک بازی کلاسیک را در اتحاد به نمایش گذاشتند که طی آن شاگردان پپ توانستند با غلبه بر حریف، راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. سیتی با این پیروزی از آمادگی بالای خود کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ جزیره خبر داد؛ چیزی که با حضور ستاره‌هایی چون هالند که در طول جام جهانی حسابی استراحت کرده است، ممکن به نظر می رسد.

 

هالند بعد از نقشی که در پیروزی مهم تیمش مقابل لیورپول داشت، حالا با روحیه ای بالا خود را برای تقابل چهارشنبه هفته آینده آماده می کند؛ جایی که سیتی در شروع دوباره لیگ برتر انگلیس به خانه لیدزیونایتد سفر خواهد کرد تا به مصاف این تیم برود.

غرش هالند بعد از یک ماه خسته‌کننده

هالند بعد از درخشش در سالزبورگ راهی دورتموند شد و در این تیم طی 89 بازی 86 گل زد تا توجه باشگاه‌های متمول اروپایی را به خود جلب کند. او در تابستان فصل جاری به سیتی پیوست و خیلی زود توانست به ستاره این تیم تبدل شود. مهاجم 22 ساله نروژی، طی 19 بازی 24 بار موفق به گلزنی برای تیم جدید خود شده است. او 18 گل از این تعداد را طی 13 بازی خود در لیگ جزیره به ثمر رسانده است.

غرش هالند بعد از یک ماه خسته‌کننده
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج