۱۲۶۷۸۲۱
۹۸۰
۹۸۰
پ

جولین آلوارز: رسیدن به فینال حق آرژانتین بود

جولین آلوارز، ستاره تیم ملی آرژانتین، پس از پیروزی مقابل کرواسی در نیمه‌نهایی جام جهانی، تاکید کرد که تیمش شایسته رسیدن به فینال بود.

جولین آلوارز، ستاره تیم ملی آرژانتین، پس از پیروزی مقابل کرواسی در نیمه‌نهایی جام جهانی، تاکید کرد که تیمش شایسته رسیدن به فینال بود.

 جولین آلوارز که جام را به عنوان بازیکن ذخیره آغاز کرد، بعد از نمایش‌های ضعیف لائوتارو مارتینز به ترکیب اصلی رسید و با بازی‌های خوبش به پدیده آرژانتین در این رقابت‌ها تبدیل شد. او امشب هم یک پنالتی گرفت و دو گل زد تا نقش موثری در رسیدن آرژانتین به دیدار نهایی داشته باشد.

او  در پایان بازی به خبرنگاران گفت:"حالا چیزهای زیادی از ذهن من می‌گذرد. همه ما مثل دیوانه‌ها شده ایم. هه این اتفاقات بسیار هیجان انگیز است؛ دیدن شادی مردم، خانواده‌ام. همه اتفاقاتی که در جام جهانی رخ داده است، شگفت‌انگیز است. ما حالا،در آخرین بازی برای قهرمانی می‌جنگیم و این چیزی بود که می‌خواستیم."

جولین آلوارز: رسیدن به فینال حق آرژانتین بود

آلوارز همچنین در مورد گل دوم که با کمی خوش‌شانسی به ثمر رسید، گفت:"من حرکتم را آعاز کردم و وقتی صاحب توپ شدم، متوجه شدم که چند هم تیمی کنارم هستند. توپ کمی از من فاصله گرفت اما توانستم تعادلم را حفظ کنم و خوشبختانه توانستم ضربه آخر را بزنم. این گلی بود که باعث شد خیال‌مان راحت شود. 
ما شایسته حضور در فینال هستیم. ما مثل کل کشور خوشحالیم و به دنبال رسیدن به چیزی بیشتر از این هستیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج