۱۲۶۵۴۰۵
۱ نظر
۳۲۸۳
۱ نظر
۳۲۸۳
پ

بی‌احترامی بازیکنان برزیل به کره‌ای‌ها

روی کین از شادی بعد از گل برزیلی‌ها همراه با رقص و همراهی تیته با بازیکنانش بعد از گل ریچارلیسون انتقاد کرد و آن را بی‌احترامی به حریف دانست.

ورزش سه: روی کین از شادی بعد از گل برزیلی‌ها همراه با رقص و همراهی تیته با بازیکنانش بعد از گل ریچارلیسون انتقاد کرد و آن را بی‌احترامی به حریف دانست.

 برزیل امشب در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی قطر با ارائه یک بازی برتر در نیمه اول مسابقه موفق شد کره جنوبی را ۴-۱ شکست داده و به مرحله بعد صعود کند.

گلهای برزیل در این بازی توسط وینیسیوس جونیور، نیمار، ریچارلیسون و پاکتا به ثمر رسید. بازیکنان سلسائو روی هر چهار گل خوشحالی بعد از گل را با رقص ترکیب کردند و به خصوص وقتی گل سوم را در دقیقه ۲۹ توسط ریچارلیسون وارد دروازه کره کردند از اینکه تنها در کمتر از ۳۰ دقیقه در یک بازی مرحله حذفی جام جهانی به برتری سه گله رسیده‌اند آنقدر خوشحال بودند که به مدتی طولانی این شادی خاص را به نمایش گذاشتند.

تیته سرمربی برزیل هم بازیکنانش را به کنار زمین دعوت کرد تا این شادی بعد از گل را به همراه آنها تکرار کند.

بی‌احترامی بازیکنان برزیل به کره‌ای‌ها

روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، که به عنوان کارشناس پخش زنده این بازی در تلویزیون بریتانیا حضور داشت از این حرکت برزیلی‌ها و سرمربی‌اش انتقاد کرد و گفت این کار را بی‌احترامی به کره جنوبی می‌داند.

روی کین بین دو نیمه مسابقه گفت:" چیزی که می‌بینم را باورم نمی‌شود. هیچوقت اینقدر رقص را در فوتبال ندیده‌ام. من می‌دانم که این بخشی از فرهنگ‌شان است ولی به نظرم این حرکت توهین بدی به تیم حریف است. آنها چهار گل زده‌اند و هر بار همین را تکرار کرده‌اند. اولین بار اشکالی نداشت ولی بعد مربی هم وارد شد. اصلا خوشم نیامد. به نظرم کار درستی نیست".

بی‌احترامی بازیکنان برزیل به کره‌ای‌ها
 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • استقلالهاخوشحالیم

      کره کوناکونا شداشتباهی. امده بودباللا تیمهای اسیای بایدجام جهانیشان جداشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج