۱۲۶۴۳۴۷
۶۴۶۷
۶۴۶۷
پ

سوباسا در رختکن تیم ملی ژاپن چه می‌کرد؟

غیرممکن‌ترین اتفاق در جام‌جهانی غیرممکن‌ها؛ این تعبیر مورد استفاده تحلیل‌گر ژاپنی در توصیف پیروزی سامورایی بر اسپانیا است.

ورزش سه: غیرممکن‌ترین اتفاق در جام‌جهانی غیرممکن‌ها؛ این تعبیر مورد استفاده تحلیل‌گر ژاپنی در توصیف پیروزی سامورایی بر اسپانیا است.

 این بازی البته برای اسپانیا مرگ و زندگی نبود. چه بسا آنها ترجیح می‌دادند مقابل ژاپن شکست بخورند تا در جایگاه دوم قرار گرفته و به استقبال حریف و مسیر ساده‌تر بروند اما این گزاره نمی‌تواند از ارزش پیروزی شگفت‌انگیز ژاپن بکاهد.

چیاگو بونتمپو کارشناس ژاپنی است که می‌گوید انتظار داشته تیم هاجیمه موریاسو با سه شکست از قطر برگردد. او یکی از انبوه منتقدان سرمربی سامورایی است که با شیوه تدافعی نمایش‌های این سرمربی مخالف است و ترجیح می‌داد کسی دیگر را روی نیمکت تیم ملی کشورش ببیند.

او روز گذشته از کسب پیروزی ژاپن ناامید بود و پس از بازی این سرگروهی را «غیرممکن‌ترین اتفاق در جام جهانی غیرممکن‌ها» خواند.

سوباسا در رختکن تیم ملی ژاپن چه می‌کرد؟

مخالفت این کارشناس با موریاسو از سال ۲۰۱۲ آغاز شد و حتی سه قهرمانی متوالی با سانفرانس هیروشیما در جی لیگ باعث نشد تا نگاه مثبتی به موریاسو ایجاد شود. این گروه منتقدان اعتقاد داشتند تیم‌های او بیش از حد دفاعی بازی می‌کنند و جذاب نیستند.

اما موریاسو می‌دانست باید چه کار کند؛ او جام جهانی را به انیمیشن معروف کاپیتان سوباسا تبدیل کرد که می‌گفت: نیمه اول محافظت کن، نیمه دوم زهر‌ خودت را بریز!

این همان استراتژی مورد استفاده در دیدار مقابل آلمان است. ژاپن حتی وقتی یک گل از اسپانیا و آلمان خورد، در دام آنها نیفتاد و به دفاع از داشته‌هایش ادامه داد تا اینکه سرانجام لحظه موعود برای دو گل متوالی فرا رسید.

سوباسا در رختکن تیم ملی ژاپن چه می‌کرد؟

این بردی است که منتقدان موریاسو را هم به تحسین وا می‌دارد. نکته جالب اینکه او و گراهام آرنولد استرالیایی، ماموریتی را به سرانجام رساندند که کی‌روش پرتغالی در ایران، سانچز اسپانیایی در قطر و رنار فرانسوی در عربستان موفق به انجامش نشدند و بنتوی پرتغالی هم از آن دور به نظر می‌رسد.

البته سهل انگاری است اگر موفقیت ژاپن به استفاده از سرمربی داخلی فرو کاسته شود. آنها بیشترین تعداد لژیونر در لیگ‌های سطح اول اروپایی را دارند و سرمربی خود را پس از موفقیت در جی لیگ و تیم زیر ۲۳ ساله‌ها انتخاب کرده‌اند - بنابراین شاید این موفقیت چندان هم دور از انتظار نبوده باشد.

سوباسا در رختکن تیم ملی ژاپن چه می‌کرد؟

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج