۱۲۶۱۵۵۶
۲۴۵
۲۴۵
پ

دشان: جام جهانی متعلق به امباپه است

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، می‌گوید رقابت‌های جام جهانی مختص به کیلیان امباپه است.

ورزش سه: تیم ملی فرانسه شب گذشته در اولین دیدارش از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی استرالیا رفت و موفق شد با نتیجه ۱-۴ برابر این تیم به پیروزی برسد.

امباپه با شرایط بسیار خوبی قدم به جام جهانی ۲۰۲۲ گذاشت. او در چند هفته اخیر نمایش درخشانی در پاری سن ژرمن داشت و حالا آماده است که بار دیگر به فرانسه برای قهرمانی در جام جهانی کمک کند.

او شب گذشته موفق شد گل سوم تیمش را روی سانتر عثمان دمبله وارد دروازه حریف کند و در عین حال پاس گل دوم اولیویه ژیرو را نیز در دقیقه ۷۱ برای این بازیکن ارسال کرد تا به او در رسیدن به رکورد گلزنی تیری آنری کمک کرده باشد.

دشان پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« کیلیان حالا مدتی است که در جمع بهترین بازیکنان دنیا قرار دارد و اعتماد به نفس بسیار بالایی پیدا کرده است. این موضوع را می‌توان از سبک بازی او در زمین دید.»

او با اشاره به درخشش این بازیکن در جام جهانی ۲۰۱۸ گفت:« من می‌دانستم که او بار دیگر برای جام جهانی آماده خواهد بود. این رقابت متعلق به اوست و او به خوبی از این موضوع آگاه است که چطور می‌تواند در زمین سرنوشت‌ساز ظاهر شود.»

امباپه درباره نقش مهم این بازیکن در تیمش اضافه کرد:« او عضوی از این تیم است و همیشه می‌تواند نقش مهمی را در بازی تیمی ایفا کند، حتی با این که به عنوان انفرادی نیز بازیکن بسیار خوبی است. داشتن او برای ما عالی است. من مهاجمان بسیاری دارم اما کیلیان یکی از بهترین آنها است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج