۱۲۶۱۲۸۰
۱۷۳
۱۷۳
پ

سرنوشت آرژانتینی‌ها تکرار می‌شود؟

آرژانتین با وجود شکست برابر عربستان می‌تواند مانند اسپانیا در جام جهانی آفریقای جنوبی دست به کاری بزرگ بزند.

ایسنا: تیم ملی فوتبال آرژانتین در اولین دیدار خود در جام جهانی برابر عربستان غافلگیر شد و با نتیجه دو بر یک شکست خورد تا نخستین شگفتی بزرگ جام جهانی ثبت شود. با این نتیجه شاید خیلی‌ها کار آرژانتین را در این دوره تمام شده بدانند اما نباید از یاد برد که اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی نیز در اولین مسابقه خود شکست خورد اما در نهایت عنوان قهرمانی را به دست آورد.

اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی در اولین بازی برابر تیم ملی فوتبال سوییس با یک گل شکست خورد اما در ادامه با کسب دو برد مقابل شیلی و هندوراس به دور بعد رسید و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر برد.

آرژانتین البته با شکست در بازی نخست آن هم برابر یک تیم نه چندان بزرگ غریبه نیست؛ این تیم در جام جهانی ۱۹۹۰ در اولین بازی خود برابر کامرون با یک گل شکست خورد اما در نهایت به دیدار فینال رسید ولی در این مرحله با شکست یک بر صفر برابر آلمان به نایب قهرمانی بسنده کرد.

چیزی که مشخص است این است که هنوز جام برای آرژانتین تمام نشده است و این تیم می‌تواند نه تنها به دور بعد راه یابد بلکه چه بسا جام قهرمانی را به دست آورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج