قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۵۸۶۹۱
۱۲۷
۱۲۷
پ

لیست نهایی کانادا برای جام‌جهانی

جان هردمن سرمربی انگلیسی کانادا فهرست ۲۶ نفره برای حضور در جام جهانی را منتشر کرد.

ورزش سه: جان هردمن سرمربی انگلیسی کانادا فهرست ۲۶ نفره برای حضور در جام جهانی را منتشر کرد. 

تیمی که آلفونسو دیویس مدافع بایرن‌مونیخ را به عنوان ستاره اصلی در فهرست خود دارد، در شرایطی به استقبال جام جهانی می‌رود که از سال ۱۹۸۶ در این رقابت‌ها غیبت داشت و حالا آماده حضور در جام جهانی خواهد شد.

خط هافبک کانادا توسط استفان اوستاکیو از پورتو و همچنین آتیبا هوچینسون کهنه کار هدایت خواهد شد. هاچینسون در صورت بازی کردن، با ۳۹ سال و ۹ ماه و سه روز، مسن ترین بازیکن تاریخ در جام جهانی خواهد بود که رکورد آنجل لابرونا آرژانتینی (۳۹ سال و هشت ماه و ۱۸ روز) را از سال ۱۹۵۸ شکسته است.

ماکسیم کرپو دروازه‌بان تیم لس آنجلس گلکسی بزرگترین غایب فهرست کانادا است که به دلیل مصدومیت امکان حضور در این تورنمنت را نخواهد داشت. اسکات کندی مدافع شاغل در لیگ آلمان و دونیل هنری بازیکن تیم تورنتو نیز جام جهانی را از دست دادند.

جیمز پانتمیس، دروازه بان سی اف مونترال، جایگزین کرپو خواهد شد و به عنوان دروازه بان سوم کانادا پس از میلان بورجان از ستاره سرخ بلگراد و داین سنت کلر از مینه سوتا یونایتد، جای می گیرد.

لیست نهایی کانادا برای جام‌جهانی

لیست نهایی کانادا به شرح زیر است:
دروازه بانان: میلان بورجان (ستاره سرخ بلگراد/صربستان)، جیمز پانتمیس (سی اف مونترال)، داین سنت کلر (مینسوتا یونایتد)

مدافعان: سام آدکوگبه (هتای اسپور/ترکیه)، درک کورنلیوس (ونکوور وایتکپس - پانتولیکوس/یونان)، آلیستر جانستون (سی اف مونترال)، ریچی لاریا (ناتینگهام فارست/انگلیس)، کمال میلر (سی اف مونترال)، استیون ویتوریا (چاوو) جوئل واترمن (CF Montreal)

هافبک ها: استفن اوستاکیو (پورتو/پرتغال)، لیام فریزر (دینزه/بلژیک)، آتیبا هاچینسون (بشیکتاش/ترکیه)، مارک-آنتونی کی (تورنتو اف سی)، اسماعیل کونه (سی اف سی مونترال)، جاناتان اوسوریو (تورنتو اف سی)، ساموئل پیت (سی اف مونترال)، دیوید وترسپون (سنت جانستون/اسکاتلند)

مهاجمان: تاجون بوکانان (کلاب بروژ/بلژیک)، لوکاس کاوالینی (ونکوور وایتکپس)، جاناتان دیوید (لیل/فرانسه)، آلفونسو دیویس (بایرن مونیخ/آلمان)، جونیور هویلت (ردینگ/انگلیس)، سایل لارین (بسکیتاس/تیورکی) لیام میلر (بازل/سوئیس)، آیک اوگبو (تروا/فرانسه)

تیم مونترال شش بازیکن کانادایی را در جام جهانی خواهد داشت که بیشتر از هر تیم باشگاهی است. کانادا برای اولین بازی خود در جام جهانی ۲۰۲۲ با شماره ۲۳ به مصاف بلژیک خواهد رفت.

دیگر چهره سرشناس کانادا جاناتان دیوید مهاجم تیم لیل است که با عملکرد درخشان پای به جام جهانی خواهد گذاشت.

کانادا ۱۰ بازیکن از لیگ داخلی خواهد داشت و ۱۵ بازیکن شاغل در اروپا نیز در این فهرست حاضر هستند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج