۱۲۵۳۸۶۷
۸۹۶
۸۹۶
پ

ماجرای گم‌شدن ۲۰۰میلیارد پول در استقلال

آیا شایعه هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی آبی‌ها از محل سهام این باشگاه صحت دارد؟

فوتبالی: آیا شایعه هزینه ۲۰۰ میلیارد تومانی آبی‌ها از محل سهام این باشگاه صحت دارد؟

پس از تغییراتی که در راس مدیریت باشگاه استقلال رخ داد شایعاتی مطرح شد که مدیریت گذشته این باشگاه ،مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان خارج از بودجه این باشگاه را هزینه کرده است.

این قضیه وقتی جدی شد که چند روز قبل رئیس سازمان خصوصی‌سازی در مصاحبه‌ای، درخصوص عملکرد کمیته مصارف ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس گفته بود: خوشبختانه ما در مورد باشگاه پرسپولیس چندان مشکلی نداریم و این باشگاه تقریبا به مصوبات کمیته مصارف درباره هزینه کرد از منابع حاصل از افزایش سرمایه پایبند بوده است اما باشگاه استقلال در آخرین بررسی حدود ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه‌کرد خارج از مصوبات کمیته مصارف داشته است که هنوز مستنداتی به کمیته مصارف ارائه نکرده است.  باشگاه استقلال ۴۸ ساعت فرصت دارد تا مستندات خود را درباره مغایرت ۲۰۰ میلیارد تومانی اعلام کند.

محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال، در مصاحبه‌ای که با یک روزنامه غیرورزشی داشته، در واکنش به این موضوع گفته است: ما در کورس قهرمانی و صدر جدول هستیم و می‌خواهند با این حاشیه‌ها و شایعات از هدف دورمان کنند. اگر پولی دست ماست امانت است، ضمن اینکه مراجع بالادستی نیز وجود دارند که باعث می‌شوند برخی مسائل خارج از حیطه اختیارات ما باشند.

مومنی معتقد است اگر هزینه‌‌ای نیز خارج از بودجه باشگاه استقلال انجام شده  به‌وسیله حکم قاضی از حساب باشگاه کسر شده و مدیران استقلال نمی توانستند دخالتی در آن داشته باشند چون این موضوع یک دستور بالادستی محسوب می‌شود که دست هیچ‌کسی نیست و حتی دست مدیریت باشگاه هم نیست. 

مومنی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اینگونه به این حواشی واکنش نشان داده و می‌گوید: " حسابرسی و مسائل مالی باشگاه درست است و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد. درهرصورت هزینه‌هایی که شده مشخص و مبرهن هستند، ما هم از یک معاونت مالی برخورداریم که در این مسائل ناظرند و بر همه‌چیز نظارت می‌کنند و اگر پولی هم خارج شود این افراد در جریان قرار می‌گیرند. در زمان مدیریت قبلی هیچ پولی گم نشده است و این مسائل صحت ندارد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج