آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۵۱۸۲۶
۱۴۲۳
۱۴۲۳
پ

تصمیم جنجالی ساپینتو بعد از رفتن آجورلو!

ریکاردو ساپینتو از تصمیمش برای ترک استقلال پس از برکناری مصطفی آجرلو پرده برداشت.

ورزش سه: ریکاردو ساپینتو از تصمیمش برای ترک استقلال پس از برکناری مصطفی آجرلو پرده برداشت.

 ساپینتو، سرمربی استقلال میهمان برنامه فوتبال برتر بود و گفت‌وگوی جالب توجهی با میثاقی داشت. سرمربی استقلال از موضوعات مختلفی صحبت کرد و حرف‌هایش از دوران بازی و مصدومیت‌هایش به شرایط حال حاضر استقلال کشیده شد و از تصمیمش برای ترک استقلال گفت. ساپینتو که از برکناری آجرلو متاسف بود توضیح داد که مدیرعامل سابق آبی‌ها او را از تصمیمش منصرف کرده است. صحبت‌های ریکاردو ساپینتو را در این صفحه می‌خوانید:

*آجرلو مرا از رفتن منصرف کرد

آقای دکتر آجرلو از اول خیلی شفاف بود. از اول می‌دانست که مدیریت و راه و روش من چجوری است. ایشان و من یک مسیر رفتیم که هردو می‌خواستیم. کار کردن با ایشان خیلی ارزشمند بود و از اینجا برای شان بوسه می‌فرستم و متاسفم. دیروز با ایشان صحبت کردن و واقعا دوست داشتم با ایشان بروم. دیروز می‌خواستم بروم! وقتی یک مدیرعامل می‌آید و با شماست و می‌رود شما باید به مدیران جدید فرصت بدهید که انتخاب کنند. من هم اینجوری هستم و خواهم بود. آقای آجرلو گفتند که نمی‌توانی بروی باید بمانی و لطفا کمک کن این قهرمانی را ببریم. او مرد بزرگی است و فقط مردان بزرگ این کار را می‌توانند بکنند‌. به خاطر ایشان نمی‌توانستم تیمم را تنها بگذارم.

تصمیم جنجالی ساپینتو بعد از رفتن آجورلو!

*به فتح‌الله زاده گفتم یک‌سری قوانین دارم

بازیکنان و طرفداران ما خیلی خوب هستند. باعث تاسف است ولی نهایتا من را متقاعد کردند که بمانم. امروز هم با مدیران جدید بودم. یک مدیرعاملی بودند که هفت قهرمانی داشتند و باشگاه را خوب می‌شناسد، باتجربه است و یک صحبت خیلی خوبی داشتیم. اول می‌خواستم قصد و نیت‌شان را بدانم. ایشان گفتند شما مربی من هستی و من می‌خواهم شما بمانی، من هم‌گفتم می‌خواهم بمانم ولی در قسمت مدیریتم یک‌سری قوانین دارم؛ مثلا نمی‌خواهم کادرفنی‌ام را عوض کنم، نمی‌خواهم کسی بیرون برود و نمی‌خواهم کسی اضافه شود. الان فقط آرامش می‌خواهم.

*گفتم شرایط مدیرعامل جدید با آجرلو یکسان است

بعضی وقت‌ها به بازیکنانم می‌گویم که آرام باشید و الان باشگاه این را نیاز دارد. باشگاه‌های بزرگ، پرسپولیس، سپاهان و... همه مشکلات دارند؛ نحوه‌ای که با مشکلات مواجه می‌شوید و حل می‌کنید مهم است. الان در شرایط خیلی خوبی هستیم و مدیرعامل جدید با شرایط من موافقت کردند. من خیلی جدی هستم. گفتم یک بازی را برای عموم می‌توانم آزاد کنند که تماشاچی‌ها بیایند ببیند. گفتم مدیرعامل همیشه می‌تواند در تمرینات حضور داشته باشد ولی شرایط با آقای آجرلو یکسان است. الان می‌خواهم تیمم خونسرد باشد و همان کادر ادامه دهد. او هم قبول کرد و من هم خیلی خوشحالم که با آنها کار می‌کنم و امیدوارم باهم کارهای بزرگی انجام دهیم.

*احساسی بودن جزو شخصیتم است

همیشه اینجوری بودم و این یکی از مشخصات شخصیتی من است و نمی‌توانم پنهانش کنم. بعضی وقت‌ها خونسردم و بعضی وقت‌ها بیشتر عاطفی می‌شوم. این بحث را قبول می‌کنم و نمی‌توانم عالی بشوم. از این بازی‌ها زیاد داریم و در زندگی شماست، بعضی وقت‌ها مردم این را نمی‌فهمند. من نمی‌روم که خوش بگذرانم، می‌روم که برنده شوم حتی اگر ۹۰ درصد افراد مرا دوست نداشته باشند. نمی‌خواهم وقتی که لیاقتش را ندارم ببرم. من هیچوقت به هیچ شخص، داور و مربی‌ای اهانت نکردم. ولی به آنها گفته بودند به من بی احترامی نکنند. در ری‌اکشن نشان دادن قوی هستم.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج