۱۲۵۱۰۰۱
۹۱۳
۹۱۳
پ

نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد

صالح حردانی با یک حرکت دیدنی در بازی با ذوب آهن، می توانست زیباترین پاس گل فصل را به ثبت برساند.

ورزش سه: صالح حردانی با یک حرکت دیدنی در بازی با ذوب آهن، می توانست زیباترین پاس گل فصل را به ثبت برساند.

استقلال در بخش تهاجمی برابر ذوب آهن، نیمه اول خوبی را سپری نکرد و همین مسئله باعث شد تا ریکاردو ساپینتو تغییراتی را در تیمش ایجاد کند و آبی ها نیمه دوم را با حضور سه بازیکن جدید آغاز کنند. تعویض هایی که کاملا موثر بود و این تیم توانست قدرت تهاجمی خود را بر حریف دیکته کنند.

یکی از این بازیکنانی که بین 2 نیمه وارد زمین شد، صالح حردانی بازیکن جوان آبی هاست که جانشین پیمان بابایی شد تا او در سمت راست خط دفاعی بازی کند و کوین یامگا نیز یک خط جلوتر رفته و در فاز تهاجمی به تیمش کمک کند.

حردانی در 2 دیدار برابر پیکان و فولاد کلا به زمین مسابقه نرفت و در جدال برابر نساجی و گل گهر نیز به عنوان بازیکن ذخیره به میدان رفته بود. این اتفاق مقابل ذوب آهن نیز برای او تکرار شد با این تفاوت که صالح در فولادشهر عملکرد خوبی داشت و نمره قبولی گرفت.

 

در یکی از صحنه های بازی، این بازیکن جوان تا آستانه ثبت زیباترین گل فصل نیز پیش رفت اما پاس استثنایی او راهی به درون دروازه پیدا نکرد و مدافعین میزبان مانع از گلزنی محبی شدند.

در دقیقه 66 بود که حردانی از سمت راست به حرکت درآمد و توپ را به یامگا رساند. این بازیکن قصد داشت با یک ضربه پشت پا، توپ را به صالح برساند اما حضور آرمان قاسمی در آن قسمت از زمین، مانع از رسیدن پاس به مدافع راست آبی ها شد و توپ با برخورد به پای بازیکن ذوب آهن ارتفاع کرد.

حردانی که در سرعت بالا بود و چند متر جلوتر را به عنوان نقطه رسیدن توپ در نظر گرفته بود، ناگهان توپ را عقب تر از خودش دید و برای اینکه بتواند روی آن اثر بگذارد، با ضربه ای عقربی و جالب توجه، توپ را به روی دروازه ارسال کرد و محمد محبی نیز به دنبال استفاده از این توپ بود اما مدافعین ذوب آهن مانع از گلزنی او شدند.

در واقع می توان گفت چنانچه محبی بدون مزاحم و مقابل دروازه ذوب آهن صاحب این توپ می شد، به راحتی قفل دروازه حریف را باز می کرد و اینگونه زیباترین پاس گل لیگ نیز به ثبت می رسید ولی در نهایت چنین نشد و مدافعان میزبان پیش از وینگر بوشهری، با ضربه سر پاس عقربی حردانی را دور کردند.

 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 نقشه خطرناک‌ ستاره استقلال خنثی شد
 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج