۱۲۵۰۷۰۹
۷۹
۷۹
پ

رحمتی: همه شرایط را به بازیکنانم توضیح داده‌ام

رحمتی می‌گوید تیمش را با تمام توان راهی میدان مسابقه با مس کرمان می‌کند.رحمتی: همه شرایط را به بازیکنانم توضیح داده‌ام.

ورزش سه: رحمتی می‌گوید تیمش را با تمام توان راهی میدان مسابقه با مس کرمان می‌کند.رحمتی: همه شرایط را به بازیکنانم توضیح داده‌ام.

مهدی رحمتی، سرمربی آلومینیوم اراک در کنفرانس خبری پیش از بازی با مس کرمان در ابتدا گفت: فردا بازی مهمی با تیم خوب مس کرمان داریم. یک تیم منسجم، دونده و با یک کادرفنی خیلی خوب هستند که زحمت کشیدند این تیم را به لیگ برتر آوردند. من هم دو سال در تیم مس کرمان بازی کردم و در آن دوسال کنار آقای حسینخانی توانستیم سهمیه آسیایی کسب کنیم. خیلی خوشحالم که این تیم دوباره به لیگ برتر برگشته و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم ولی هم خود ما و هم بازیکنان از شرایط موجود باخبر هستیم و طبق صحبت‌ها سعی کردیم تمام شرایط را به آنها توضیح دهیم و آگاهی کامل نسبت به شرایط تیم‌مان، شرایط جدول و نسبت به بازی پیش رو داشته باشند.

رحمتی ادامه داد: این بازی خیلی برای‌مان مهم است و سعی می‌کنیم تمام توان‌مان را بگذاریم و این روندی که شروع کردیم را ادامه دهیم و فردا به لطف خدا و انرژی خوب هواداران‌مان سربلند از زمین بیرون بیاییم.

رحمتی در خصوص نتایج تیمش در بازی‌های خانگی گفت: من چندین بار این را توضیح دادم، پروسه تیم‌سازی خیلی طولانی، سخت و طاقت‌فرسا است. ما کاری را که از اول امسال شروع کردیم، خیلی سختی‌های زیادی کشیدیم؛ بازیکنان زیادی به تیم‌مان اضافه شدند و کم کم به جو تیم و شهر آشنا می‌شوند. خود شما می‌بینید روند ما صعودی است و بچه‌ها با تمام تلاش‌شان سر تمرین هستند. در بازی قبلی داور اگر یک ثانیه حوصله و صبر می‌کرد می‌توانستیم با سه امتیاز برگردیم و الان شرایط‌مان فرق می‌کرد. بچه‌ها کاملا آگاه هستند و می‌دانند چطور باید در خانه خودمان بازی کنند. هرچه جلوتر می‌رویم سعی داریم روندی رو به جلو داشته باشیم.

او در پایان در خصوص غایبان تیمش بیان کرد: ما محروم نداریم ولی یکی دو تا از بچه‌های‌مان مصدوم هستند. آقای مهران موسوی مصدوم است ولی بقیه بچه‌ها همه هستند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج