۱۲۴۹۳۷۹
۱ نظر
۶۳۰
۱ نظر
۶۳۰
پ

دوئل لندنی‌ها برای جذب مهدی طارمی

مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با عملکرد درخشانی که از خود در لیگ پرتغال به نمایش گذاشته بسیاری از نگاه ها را به خود جلب کرده و مشتریان بزرگی از جمله چلسی و آرسنال پیدا کرده است.

دیلی فوتبال:  مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو با عملکرد درخشانی که از خود در لیگ پرتغال به نمایش گذاشته بسیاری از نگاه ها را به خود جلب کرده و مشتریان بزرگی از جمله چلسی و آرسنال پیدا کرده است.

ستاره تیم ملی ایران با آمار خیره کننده در ماه گذشته در لیگ پرتغال به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر ۲۰۲۲ انتخاب شد. از هفته گذشته رسانه های انگلیسی از علاقه مندی آرسنال برای شکار ستاره ایرانی پورتو خبر دادند.

در همین رابطه سایت «thehardtackle» انگلیس در گزارشی از دربی دو غول فوتبال لندن برای جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو پرداخت و سوژه خود قرار داد؛ این رسانه انگلیسی نوشت: مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی پورتو محل نزاع آرسنال و چلسی شده است.

دو باشگاه لندنی برای تقویت خط حمله خود روی ستاره ایرانی حساب باز کردند. طارمی از سال ۲۰۱۹ برای اژدها بازی می‌کند و یکی از بهترین بازیکنان پورتو در ۳ فصل گذشته بوده است.

آرتتا برای تقویت خط حمله اش در نیم فصل دوم و تداوم صدرنشینی و بهم زدن معادلات به دنبال جذب مهدی طارمی است. در مقابل چلسی هم از تابستان گذشته به دنبال جذب طارمی بود و جذب اوبامیانگ باعث نشد تا این تیم قید جذب ستاره ایرانی را بزند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سعید سرخ

      فقط آرسنال
      برو اونجا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج