۱۲۴۹۰۹۰
۱۲۶
۱۲۶
پ

ریبری آماده خداحافظی از فوتبال

فرانک ریبری، ستاره سابق بایرن مونیخ، آماده است تا به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

ورزش سه: ریبری که پس از ترک بایرن مونیخ در سال ۲۰۱۹ به فیورنتینا رفته بود،  در سال ۲۰۲۱ تصمیم گرفت به سالرنیتانا ملحق شود اما حالا به نظر می‌رسد که دیگر توانایی ادامه حضور در این تیم را ندارد. 

این بازیکن فرانسوی که در حال حاضر ۳۹ سال دارد از ماه آگوست تا به حال به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو برای این تیم به میدان نرفته است و تصمیم دارد به زودی از دنیای فوتبال خداحافظی کند. 

او در طول دوران فوتبالش افتخارات بسیاری را به دست آورد و موفق شد ۹ قهرمانی بوندسلیگا با بایرن و یک لیگ قهرمانان با این تیم به دست آورد. این در حالی است که او ۱۲ سال پیراهن این تیم را به تن داشت. 

ریبری آماده خداحافظی از فوتبال

روزنامه فرانسوی اکیپ مدعی شده است که این وینگر سابق بایرن و مارسی دچار مصدومیت جدی در زانوی پایش شده و به همین دلیل به این نتیجه رسیده است که دیگر توانایی ادامه حضور در میدان را ندارد. 

ریبری آخرین بار در ماه آگوست در نیمه دوم برابر رم به میدان رفته است و از آن زمان تا به حال موفق به بازگشت به میادین نشده است. 

او همچنین هفت روز پیش از آن بازوبند کاپیتانی سالرنیتانا را در شکست 0-2 برابر پارما در کوپا ایتالیا به بازو بسته بود اما حالا دیگر فرصت و البته قصدی برای بازگشت به میادین ندارد تا به دوران فوتبال پر افتخار و پر ماجرایی که داشت پایان دهد. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج