۱۲۴۸۵۵۸
۸۰۹
۸۰۹
پ

حرکت عجیب سرمربی اسطوره‌ای قرمزها

سرالکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد با حضور در ورزشگاه آنفیلد و تماشای دیدار لیورپول مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا، هواداران تیم محبوبش را شگفت‌زده کرد.

خبرورزشی: سرالکس فرگوسن سرمربی اسطوره‌ای منچستریونایتد با حضور در ورزشگاه آنفیلد و تماشای دیدار لیورپول مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا، هواداران تیم محبوبش را شگفت‌زده کرد.

البته این حرکت چندان هم عجیب نبود، چرا که رنجرز تیم سابق فرگوسن است که بین سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۶۹ در آن بازی کرد و تمایل داشت با حضورشان در لیورپول که به منچستر نزدیک است، برای این بازی حاضر شود.

با این حال توییتر هواداران شیاطین‌سرخ واکنش‌های منفی به حضور او در آنفیلد برای تماشای لیگ قهرمانان اروپا وقتی که منچستریونایتد هم در مسابقات غایب است، نشان دادند. کاربری نوشت: «چه کسی فرگی را به آنفیلد دعوت کرده؟» دیگری نوشت: «چطور به فرگی اجازه ورود به آنفیلد داده شد؟» و کاربر دیگری هم با طعنه نوشت: «فرگی در آنفیلد است... خوب است که پیرمرد می‌تواند چند بازی لیگ قهرمانان اروپا را تماشا کند.» کاربری هم به منچستری‌ها طعنه زد و نوشت: «فرگی در آنفیلد است، او می‌خواهد لیگ قهرمانان را ببیند و نمی‌تواند در اولدترافورد این کار را انجام بدهد.»

البته این نخستین مرتبه‌ای نیست که سرالکس فرگوسن قهرمان ۱۳ فصل لیگ برتر انگلیس بازی تیم رنجرز را از نزدیک تماشا می‌کند، ولی نخستین مرتبه است که برای تماشای بازی این تیم به خانه دشمن منچستریونایتد می‌رود.

حرکت عجیب سرمربی اسطوره‌ای قرمزها

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج