۱۲۳۸۵۸۲
۳۰۹
۳۰۹
پ

واکنش نیکبخت به حضور بانوان در استادیوم

هر چقدر بازی اول استقلال هواداران را ناامید کرد؛ اما دو بازی بعد این تیم در هفته دوم و سوم لیگ برتر و کسب هر ۶ امتیاز این بازی‌ها هواداران را امیدوار به یک قهرمانی دیگر برای استقلال کرد.

ایران ورزشی: هر چقدر بازی اول استقلال هواداران را ناامید کرد؛ اما دو بازی بعد این تیم در هفته دوم و سوم لیگ برتر و کسب هر ۶ امتیاز این بازی‌ها هواداران را امیدوار به یک قهرمانی دیگر برای استقلال کرد. در کنار این پیروزی‌های دلچسب در روز بازی با مس کرمان در ورزشگاه آزادی یک اتفاق میمون افتاد که همه اهالی فوتبال و این ورزش پرطرفدار را خوشحال کرد. ورود بانوان به ورزشگاه همان اتفاق خوبی بود که بعد از مدت‌ها افتاد و از این پس هم قرار است شاهد تکرار این حضور در ورزشگاه‌ها باشیم. درباره تمام اتفاقات اخیر و همچنین استوری احساسی که هافبک سابق استقلال برای ارسلان گذاشت، با نیکبخت همکلام شدیم.

 با توجه به اینکه باشگاه استقلال در اقدامی عجیب ارسلان مطهری را کنار گذاشت، شما استوری حمایتی گذاشتید و به نظر می‌رسد حال و هوای این روزهای مطهری را با جدایی خودتان از استقلال شبیه دانستید، در این باره صحبت می‌کنید؟

 ارسلان بازیکن بسیارخوبی است که تمام زندگی و هم و غمش برای استقلال است. من به خاطر حمایت از ارسلان آن استوری را گذاشتم، اما قصدم حاشیه درست کردن برای استقلال نبود. من تا حالا با ارسلان صحبت نکردم و فقط سه، چهار مرتبه او را سر تمرین دیده بودم.

شایعه شده است که کاوه رضایی قصد دارد به پرسپولیس برود، نظرتان در این خصوص چیست؟

 در مورد مذاکره کاوه با پرسپولیس نظر خاصی ندارم اما کاوه از نظر کیفیت بازیکن خیلی خوبی است و فقط در مورد شرایط فعلی رضایی می‌توانم به همین نکته اکتفا کنم.

سه هفته از لیگ برتر گذشت، استقلال ۶ امتیاز تاکنون کسب کرده است. نظرتان درباره عملکرد استقلال در این هفته‌ها چیست؟

 با خودم قول و قرار گذاشتم دیگر در خصوص عملکرد استقلال حرفی نزنم و اظهارنظر نداشته باشم، چون بعضی از آدم‌ها بخیل هستند و فکر می‌کنند اگر ما مشکلات استقلال را بیان کنیم چه اتفاقی می‌افتد و به این آقایان برمی‌خورد! در خصوص استقلال صحبتی ندارم.

در بازی سوم استقلال یک اتفاق میمون افتاد و بانوان توانستند به ورزشگاه آزادی رفته و بازی استقلال و مس کرمان را از نزدیک تماشا کنند. با حضور بانوان فضا ورزشگاه هم تلطیف شد. نظر خودتان را در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه بیان می‌کنید؟

 آمدن خانم‌ها به ورزشگاه را باید به فال نیک گرفت و این اتفاق باید چند سال پیش می‌افتاد و حق خانم‌ها هست که در ورزشگاه باشند و بازی تیم محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند و همان‌طور که گفتم باید این اتفاق خیلی زودتر از اینها می‌افتاد.

رفتارهای تند و تیز ساپینتو در جریان بازی‌ها (خصوصاً در بازی دوم) باعث شد که از این مربی انتقاد زیادی شود! به نظر می‌رسد در طولانی مدت این رفتارها به ضرر استقلال تمام شود!

 اتفاقی که در بازی با ملوان افتاد و رفتاری که از ساپینتو سر زد، از روی هیجان بود، حالا باید به این مربی وقت بدهیم و نباید خیلی زود در خصوص رفتارهای هیجانی ساپینتو نظر نهایی خود را اعلام کنیم. امیدوارم که در ادامه لیگ هیچ اتفاق بدی در این خصوص نیفتد. سه هفته از لیگ گذشته و نباید در این مدت کوتاه نتیجه‌گیری کلی داشته باشیم.

یامگا در هفته‌های اخیر خیلی خوب کار کرده. درباره این بازیکن و میزان تأثیرگذاریش نیز صحبت می‌کنید؟

همانطور که گفتم نمی‌خواهم در مورد استقلال و بازیکنان این تیم نظری بدهم اما در کل می‌گویم همین که استقلال نتیجه می‌گیرد و هوادار خوشحال می‌شود، ما هم خوشحال هستیم.

سپاهان و گل‌گهر پرمهره هستند و تاکنون هم خیلی خوب کار کرده‌اند. استقلال می‌تواند در جریان لیگ این رقبای قدر را کنار گذاشته و باز هم قهرمان شود.

همه تیم‌های آسیایی دارند با قدرت ظاهر می‌شوند و اگر ما به فکر بازی‌های آسیایی هستیم باید تیم‌مان را با قدرت ببندیم. به همین خاطر استقلال اگر به فکر حضور در آسیا و کنار گذاشتن رقبا هست باید در لیگ و بازی‌های آسیایی با قدرت ظاهر شود و کاری به تیم دیگری نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج