۱۲۳۶۳۱۹
۲۸۵
۲۸۵
پ

آینده فوتبال ایتالیا به چلسی پیوست

چزاره کاسادی، هافبک جوان ۱۹ ساله ایتالیایی اینتر با قراردادی چهار ساله و ۱۵ میلیون یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، به چلسی پیوست.

ورزش سه: چزاره کاسادی، هافبک ایتالیایی و آینده دار اینتر در هفته های اخیر به شدت مورد توجه توماس توخل و کادر فنی چلسی قرار داشت و در نهایت امروز با قراردادی چهار ساله راهی لندن شد. بسیاری چزاره کاسادی را یکی از ستاره های فوتبال اروپا در فصول آینده می دانند، اما نراتزوری برای حل مشکلات مالی خود چاره ای جز فروش این بازیکن نداشت و حالا او از این فصل لباس چلسی را به تن خواهد کرد.

کاسادی فصل گذشته بارها با تیم بزرگسالان اینتر تمرین کرد و برای اولین بار در فوریه و در مسابقه این تیم در سری آ با ساسولو، توسط سیمونه اینزاگی در میان لیست بازیکنان اصلی قرار گرفت. از کاسادی به عنوان یک هافبک همه کاره نام می برند که ترکیبی از قدرت بدنی، سرزنی، تکنیک و همچنین حرکات هوشمندانه هنگام ورود به محوطه جریمه برای گلزنی است.

نیل باث، رئیس بخش توسعه جوانان چلسی گفت: "چزاره بازیکنی است که عملکردش را دنبال کرده ایم و خوشحالیم که حالا این بازیکن با انتقال به چلسی موافقت کرده است. او یکی دیگر از استعدادهای نوظهور است که ما مشتاقانه منتظر رشد و پیشرفت بیشتر با ورود این بازیکن در سال های آینده هستیم."

آینده فوتبال ایتالیا به چلسی پیوست
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج