۱۲۲۷۸۰۹
۳ نظر
۱۷۸
۳ نظر
۱۷۸
پ

تکلیف اسکوچیچ فردا مشخص می‌شود؟

دومین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری اسکوچیچ فردا (یکشنبه) در شرایطی برگزار خواهد شد که به نظر می‌رسد مدیران ارشد فوتبال ایران باز به جمع بندی نهایی نرسیده و تصمیم نهایی درباره سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران گرفته نشود!

ایرنا: دومین نشست هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری اسکوچیچ فردا (یکشنبه) در شرایطی برگزار خواهد شد که به نظر می‌رسد مدیران ارشد فوتبال ایران باز به جمع بندی نهایی نرسیده و تصمیم نهایی درباره سرمربی کروات تیم ملی فوتبال ایران گرفته نشود!

پس از برکناری دراگان اسکوچیچ از سوی کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال هفته گذشته نشست مشترکی با حضور سرمربی تیم ملی برگزار و در پایان تصمیم‌گیری در مورد برنامه‌های تیم ملی را به جلسه دیگری موکول کردند.

در این جلسه سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نیز توضیحاتی پیرامون اتفاقات و موضوعات مطرح شده و همچنین سوالات اعضای هیئت رئیسه، ارائه داد.

گفته می‌شود قرار است فردا جلسه دیگری میان اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه همکاری اسکوچیچ برگزار شود اما به نظر می‌رسد در جلسه فردا نیز مدیران ارشد فدراسیون فوتبال به جمع بندی نهایی نرسند چرا که برخی خواهان ادامه حضور سرمربی کروات تیم ملی هستند و برخی دیگر بر این باور هستند هدایت تیم ملی در مهم‌تریم و بزرگ‌ترین تورنمنت ورزشی فوتبال جهان به نام‌هایی همچون کی‌روش، برانکو، امیر قلعه‌نویی، علی دایی و جواد نکونام سپرده شود.

اسکوچیچ اواخر سال ۱۳۹۸ هدایت تیم ملی را به عهده گرفت و موفق شد تیم ملی را از مرحله دوم و سوم به سلامت عبور داده و برای سومین بار متوالی تیم ایران را به جام جهانی بفرستد.

با این وجود کمیته فنی فدراسیون فوتبال هفته گذشته تصمیم به برکناری او گرفت اما این تصمیم در هیئت رئیسه تصویب نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • اریایی

      کسان دیگه تصمیم گرفتن این جلسات هم فرمالیته هستن فردا اسکو برکنار میشه وبین قطبی و قلعه نویی یکی انتخاب میشه

    • مملی.قزوین

      ته نامردی در حق اسکوچیچ مظلوم

    • ناشناس

      فدراسیون بی صاحب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج