۱۲۲۶۶۷۸
۲۴۵
۲۴۵
پ

چشم چلسی به دنبال ملی‌پوش آلمانی بایرن

دیلی میل ادعا کرد که چلسی بعد از ناامید شدن از خرید رافینیا، ستاره لیدز، به دنبال به خدمت گرفتن سرژ گنابری، ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ، است.

ورزش سه: دیلی میل ادعا کرد که چلسی بعد از ناامید شدن از خرید رافینیا، ستاره لیدز، به دنبال به خدمت گرفتن سرژ گنابری، ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ، است.

آبی های لندن که به نظر می رسد در آستانه به خدمت گرفتن رحیم استرلینگ و ناتان اکه از منچسترسیتی هستند، در رقابت برای خرید رافینیا از بارسلونا عقب افتاده اند.
به همین دلیل اکنون قصد دارند برای به خدمت گرفتن سرژ گنابری اقدام کنند. ضمن اینکه تاد بولی، مالک جدید این باشگاه، گزینه های دیگری را هم مد نظر دارد.
گنابری که در آکادمی آرسنال رشد پیدا کرد، نتوانست جای ثابتی در ترکیب اصلی این تیم پیدا کند و در نهایت به بوندس لیگا برگشت و با درخشش در وردبرمن، در نهایت راهی بایرن شد.

 چشم چلسی به دنبال ملی‌پوش آلمانی بایرن

چلسی هنوز پیشنهادی برای خرید او ارائه نداده اما بعید است بایرنی ها با قیمتی کمتر از 50 میلیون یورو حاضر به فروش او شوند. 
از سوی دیگر، میلان برای به خدمت گرفتن حکیم زیاش، هافبک مراکشی چلسی، اقدام کرده اما باشگاه ایتالیایی این هافبک ۲۹ ساله را به طور قرضی می خواهد، در حالی که باشگاه لندنی مایل است که او را به طور دائمی بفروشد. این  در حالی است که او در تور پیش فصل چلسی در لس آنجلس شرکت کرده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج