۱۲۲۶۲۷۱
۸۹
۸۹
پ

مشکل عجیب وینگر چلسی

کالوم هادسون اودوی، وینگر چلسی، از مشکل عصبی عجیبی که برای او پیش آمده بود پرده برداشت.

هادسون اودوی فصل گذشته ۲۸ بازی برای چلسی انجام داد اما از ماه مارس به دلیل مصدومیت از ناحیه آشیل پا قادر به همراهی این تیم نبود. 

این بازیکن در طول مدتی که دور از میدان بود سعی کرد تا بر مشکلات فیزیکی غلبه کند و شرایط را برای بازگشت درخشان به میدان فراهم کند. او حالا از مشکل عجیبی که در طول فصل گذشته با آن دست و پنجه نرم کرده صحبت کرده است. 

هادوسون اودوی در این باره به دیلی میل گفت:« اتفاق بسیار عجیبی بود. من دچار مشکلی عصبی شده بودم و چرخشی در اعصاب پشت بدنم ایجاد شده بود و به نظر می‌رسید که این اتفاق در کل بدنم جریان دارد. همین اتفاق باعث شد تا نتوانم کنترل تمامی عضلات بدنم را در دست داشته باشم.»

مشکل عجیب وینگر چلسی

او با اشاره به عوارض این مشکل اظهار داشت:« انجام هر کاری برایم مشکل شده بود. واقعا هیچ قدرتی در پاهایم حس نمی‌کردم و مشکلات زیادی داشتم. سعی می‌کردم توپ را به فاصله 10 متری پاس بدهم اما قدرت انجام همین کار را هم نداشتم و نمی‌توانستم.»

این وینگر چلسی درباره دلیل احتمالی این اتفاق اضافه کرد:« فکر می‌کنم این از عوارض ویروس کرونا بود که در ماه دسامبر به آن دچار شده بودم اما این که چنین عوارضی تا این مدت طولانی روی بدنم بماند برایم عجیب بود و سعی کردم با انجام تمرینات شرایط را برای خودم بهبود ببخشم.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج