۱۲۲۰۷۵۶
۷۵۳
۷۵۳
پ

ناراحتی سیدجلال از اقدام مدیرعامل پرسپولیس

قرار بر این بود که سیدجلال حسینی در یک نشست خبری، خبر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را رسانه‌ای کند.

خبرورزشی: قرار بر این بود که سیدجلال حسینی در یک نشست خبری، خبر خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را رسانه‌ای کند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اما زودتر از موعد مقرر و کنفرانس خبری این موضوع را در رسانه ملی اعلام کرد.

مدیرعامل پرسپولیس پس از مشورت با یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت شأن کاپیتان را حفظ کند و بهترین راهکار استفاده از کاپیتان در کادرفنی فصل آینده بود. طبق توافق قبلی اما قرار بود این خبر از سوی خود سیدجلال حسینی رسانه ای شود و نه اینکه مدیرعامل باشگاه آن را اعلام کند. بر همین اساس شنیدیم کاپیتان پرسپولیس حسابی شاکی شده است چرا که قرار نبود این موضوع زودتر و در یک برنامه تلویزیونی رسانه‌ای شود.

تجربه نشان داده که سیدجلال حسینی نسبت به اینکه دیگران برای زمان خداحافظی‌اش تصمیم بگیرند همواره موضع گرفته و واکنش نشان داده است. به طور مثال می‌توان به پیش از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه اشاره کرد که سیدجلال حسینی پیشنهاد خداحافظی کارلوس کی‌روش از تیم ملی را رد کرد و سپس خودش بعد مدت‌ها اعلام کرد دیگر برای تیم ایران بازی نمی‌کند.

باید منتظر ماند و دید واکنش سیدجلال حسینی به این گفتار و رسانه‌ای شدن خبرخداحافظی‌اش چیست؟ آیا سیدجلال پشیمان می‌شود یا اینکه ماجرای رضا درویش را زیرسبیلی (!) رد کرده و به کادرفنی تیم پرسپولیس اضافه خواهد شد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج