۱۲۱۱۲۹۷
۳۱۴
۳۱۴
پ

ژن ترسناک پرسپولیس؛ این جنگ ادامه دارد

جنگ قهرمانی لیگ حالا داغ‌تر شده است. استقلال همچنان بدون شکست جلو می‌رود. در فاصله پنج هفته به پایان لیگ، آنها چهار امتیاز پیش هستند و البته مزیت برتری در بازی رودررو را هم دارند.

ورزش مدیا: جنگ قهرمانی لیگ حالا داغ‌تر شده است. استقلال همچنان بدون شکست جلو می‌رود. در فاصله پنج هفته به پایان لیگ، آنها چهار امتیاز پیش هستند و البته مزیت برتری در بازی رودررو را هم دارند. بنابراین تیم فرهاد مجیدی هنوز به قهرمانی نزدیک‌تر است، اما چیزی که آنها نباید دست‌کمش بگیرند، ژن شگفت‌انگیز پرسپولیس است.

هر تیم فوتبال پرهوادار و ریشه‌داری در جهان ژن خاص خودش را دارد. مثلا ژن استقلال بالانشینی و تلاش همیشگی برای کسب بهترین نتایج است. آنها معمولا فصل را ول نمی‌کنند و حتی اگر جام نگیرند، نتایج‌شان قابل دفاع است. به همین علت است که استقلال در لیگ برتر چهار قهرمانی کمتر از پرسپولیس دارد، اما در جدول کلی بیست‌ویک دوره، حدود بیست امتیاز از رقیب سنتی پیش است.

ژن ترسناک پرسپولیس؛ این جنگ ادامه دارد

حکایت پرسپولیس اما فرق دارد؛ ژن این تیم حماسه‌سازی، تسلیم‌ناپذیری و ممکن کردن غیرممکن‌هاست. پرسپولیس بیشتر از آن که بچه مثبت عینکی و همیشه درس‌خوان کلاس باشد، شبیه دانش‌آموز شر و محبوبی است که هر لحظه می‌تواند همه را انگشت به دهان بگذارد. تاریخ این باشگاه مملو از کام‌بک‌های اعجاب‌آور و لحظات شورانگیز و باورنکردنی است؛ تیمی که هزار بار به مو رسیده، اما پاره نشده است. از مقاومت نه نفره در دربی تهران تا داستان حیرت‌انگیز به زانو در آوردن الدحیل در تهران؛ شبی که نبیل معلول آنقدر در آزادی فریاد کشید که صدایش گرفت و حتی نتوانست در نشست خبری بعد از بازی حاضر شود. اصلا چرا راه دور برویم؟

مگر همین پرسپولیس یک ساعت با یک بازیکن کمتر بازی نکرد و پیکان را نبرد؟ آنقدر سزاوارانه که برای قوم توهین و تهمت، تحلیلی غیر از تبانی و این قبیل لاطائلات باقی نماند. اگر پیروزی هر تیم ده نفره‌ای فقط با زد و بند ممکن باشد، پس بزرگترین تبانی تاریخ را پرویز مظلومی با پرسپولیس کرد؛ شبی که برتری دو بر صفر و لقب چوبله پوبله را دودستی تحویل ایمون زاید و شرکا داد!

پرسپولیس چهارشنبه‌شب نفسش را چاق کرد و نشان داد جنگ قهرمانی هنوز تمام نشده. بله؛ استقلال همچنان به جام نزدیک‌تر است، اما پنج هفته یک عمر است، برای تیمی که روزگاری عادل فردوسی‌پور در وصفش فریاد می‌زد: «قهرمان لیگ دقیقه نود و اِنم عوض می‌شه!» هنوز چشم از این لیگ بر ندارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج