قالیشویی بانو _استیکی
۱۲۱۰۷۴۱
۲۸۷
۲۸۷
پ

بمب تابستانی ایتالیا؛ به قصد انتقام از یوونتوس!

انتقال پائولو دیبالا به اینتر در آستانه نهایی شدن بوده و او قصد دارد از یوونتوس انتقام بگیرد.

ورزش سه: قرارداد فعلی پائولو دیبالا، ستاره آرژانتینی بیانکونری در ماه ژوئن به پایان می‌رسد و یوونتوس پیش از این به خود او اطلاع داده که خبری از تمدید قرارداد نخواهد بود. چندین باشگاه از جمله اتلتیکومادرید و تاتنهام به دنبال جذب این بازیکن هستند، اما گاتزتا دلااسپورت امروز مدعی شد اینتر در آستانه توافق با پائولو دیبالا قرار گرفته است. هفته گذشته مذاکراتی بین مدیر برنامه دیبالا و مدیران نراتزوری انجام شده و به نظر می‌رسد این بازیکن بیشتر از قبل متقاعد شده که در فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ به رقیب دیرینه یوونتوس بپیوندد.

بمب تابستانی ایتالیا؛ به قصد انتقام از یوونتوس!

در حقیقت پائولو دیبالا تمایلی به ترک ایتالیا ندارد و البته احساس می‌کند که یوونتوس به او خیانت کرده است. اینتر به او دستمزد کمتری نسبت به حقوق فعلی این بازیکن در تورین پیشنهاد داده، اما دیبالا نقشی محوری در پروژه تحت رهبری سیمونه اینزاگی در فصول آتی خواهد داشت. دیبالا در حال حاضر هفت میلیون یورو در سال در یوونتوس دستمزد می‌گیرد، اما اینتر فقط 6 میلیون به اضافه پاداش در هر فصل به او پیشنهاد داده است. 

به نظر می‌رسد دیبالا مصمم است که در تابستان به‌عنوان بازیکن آزاد به اینتر ملحق شود و این‌گونه قصد دارد از باشگاه فعلی خود انتقام بگیرد. البته نراتزوری باید برای خرید دیبالا چند بازیکن فعلی خود را به فروش برساند. 

احتمال جدایی بازیکنانی چون آرتورو ویدال، ماتیاس وچینو، الکسیس سانچس یا استفان دی فرای در این‌رابطه مطرح شده است. با جدایی این بازیکنان، اینتر می‌تواند پائولو دیبالا را به یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه با مارسلو بروزوویچ و لائوتارو مارتینز تبدیل کند و بدین‌ترتیب شرایط جذب او فراهم خواهد شد تا یکی از جنجالی‌ترین انتقال‌های تاریخ لیگ ایتالیا رقم بخورد.

بمب تابستانی ایتالیا؛ به قصد انتقام از یوونتوس!

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج