۱۲۱۰۷۴۰
۱۶۶
۱۶۶
پ

اعتراف جدید زلاتان درباره خداحافظی

زلاتان ابراهیموویچ می‌خواهد فرایند بازنشستگی‌اش را تا جای ممکن به تاخیر بیندازد

طرفداری: زلاتان ابراهیموویچ برای موفقیت میلان در این فصل سری آ و کمک به هم‌تیمی‌هایش مصمم است.

زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم ۴۰ ساله‌ سوئدی میلان در مصاحبه با ESPN در خصوص وضعیت بدنی خودش و شانس میلان برای قهرمانی اسکودتو صحبت کرده است. میلان هم‌اکنون صدرنشین سری آ است و شانس بالایی برای قهرمانی در فصل جاری دارد اما زلاتان ابراهیموویچ کار را تمام شده نمی‌داند:

میلان سخت کار می‌کند و هدف بزرگی دارد. فصل ما تا این‌جا خوب بوده است. ناکامی‌هایی داشتیم اما تیم ما جوان و روبه‌رشد است. در حال کسب تجربه‌های بیش‌تری هستیم. ما الان صدرنشین هستیم؛ باید متمرکز بمانیم و تمام تلاش‌مان را به کار گیریم. باتوجه به تجربه‌ای که در فوتبالم دارم، در یک هفته همه چیز می‌تواند تغییر کند پس باید مراقب باشیم. دو سال و نیم است که بازیکن میلان هستم. ما طی فصول اخیر در رده اول و دوم بوده‌ایم اما هنوز جامی نبرده‌ایم. اگر جامی نبرید، وضعیت دشوار می‌شود چون یعنی تمام تلاش‌های ما هیچ و پوچ بوده است. اگر جام نبریم بابت عملکردی که داشته‌ایم، اعتباری نخواهیم گرفت. ما فقط یک جام در کارنامه‌مان کم داریم زیرا در همه‌ی زمینه‌ها کاملا عالی کار می‌کنیم.  

زلاتان در خصوص مصدومیت‌های متعددی که در فصل ۲۲-۲۰۲۱ متحمل شد، گفت:البته که ناامید هستم. من عادت داشتم همیشه بازی کنم و در زمین به تیمم کمک کنم. بابت بازی نکردن بابت مصدومیت زجر می‌کشم چرا از بازی‌ای که دوستش دارم، محروم هستم. اگر در زمین نباشم، سعی می‌کنم از طریق دیگری به تیم کمک کنم زیرا مسئولیت‌هایی دارم و هم‌تیمی‌هایم به من نگاه می‌کنند. چه بازی کنم و چه نه، سعی می‌کنم کمک حال تیمم باشم.  

قرارداد ابراهیموویچ در پایان فصل ۲۲-۲۰۲۱ با میلان تمام می‌شود. هنوز در خصوص تمدید قرارداد زلاتان با روسونری برای یک فصل دیگر، صحبتی نشده است. مهاجم سوئدی میلان ادامه داد:

    به خط پایان نزدیک هستم اما هنوز با این مسئله کنار نیامده‌ام. همان‌طور که در کتابم نوشتم، کمی از این بابت می‌ترسم. از خودم می‌پرسم بعد از بازنشستگی قرار است چه‌کار کنم؟ می‌دانم که توانایی انجام کارهای زیادی دارم اما آدرنالینی را که در زمین فوتبال می‌گیرم را در جای دیگری نمی‌توانم پیدا کنم. به همین خاطر سعی می‌کنم رسیدنم به خط پایان را به تعویق بیندازم. مشخصا می‌خواهم سالم باشم و از فوتبال لذت ببرم. بازی کردن همراه با رنج کشیدن زیاد بی‌معنی است. انسان باید واقع‌بین باشد؛ وقتی ببینم نمی‌توانم ادامه دهم، به خودم می‌گویم دیگر بس است و باید به دنبال کار دیگری باشم. با این‌حال هنوز در این نقطه نیستم. در ذهنم هنوز آن‌جایی نیستم که دیگر نتوانم به تیمم و هم‌تیمی‌هایم کمک کنم. کمی بابت بازنشستگی می‌ترسم. 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج