۱۲۰۷۰۶۶
۱ نظر
۳۶۳
۱ نظر
۳۶۳
پ

روز تلخ سیتی روز شیرین ایرانی‌ها شد

مصاف نیمه نهایی جام حذفی انگلیس با برتری ۳ بر ۲ لیورل پول برابر منچستر سیتی به پایان رسید. تقابلی که برای ما ایرانی ها یک خبر خوش داشت.

خبرورزشی: مصاف نیمه نهایی جام حذفی انگلیس با برتری ۳ بر ۲ لیورل پول برابر منچستر سیتی به پایان رسید. تقابلی که برای ما ایرانی ها یک خبر خوش داشت. 

منچستر سیتی و لیورپول در این فصل از لیگ برتر انگلیس رقابت تنگا تنگی برای قهرمانی دارند. رقابتی که در جام حذفی هم تکرار شد و شاید اوج آن را در فینال لیگ قهرمانان اروپا ببینیم. تقابل درجام حذفی را لیورپول به لطف اشتباهات مرگبار دروازه بان دوم سیتی برد. گوآردیولا عادت دارد تا در جام حذفی به گلر دوم تیمش فرصت بازی دهد. کاری که در بارسا هم انجام می داد و در بایرن کم و بیش از او شاهد بودیم. اتفاقی که برای او  با از دست دادن جام حدفی همراه شد.

اشتباهات زک استفن در بازی لیورپول و سیتی برنده بازی را مشخص کرد. او روی گل دوم مقصر اصلی بود و با کنترل اشتباه توپ یک گل را به حریف هدیه داد. استفن روی گل سوم لیورپول هم واکنش خوبی نداشت و ضربه سادیو مانع در زاویه بسته به گل تبدیل شد. البته روی گل اول هم چیزی از استفن شاهد نبودیم . در حالی استفن حد اقل روی دو گل مقصر بود که این بازی تنها با اختلاف یک گل به سود لیورپول تمام شد و نمایش این دروازه بان روی نتیجه بازی تاثیر مستقیم داشت. 

روز تلخ سیتی روز شیرین ایرانی‌ها شد

گلر آمریکایی سیتی با این نمایش نشان داد بی تجربه است و از طرفی توانایی حضور در بازی های بزرگ را ندارد. اتفاقی که برای ما ایرانی ها یک نشانه مثبت به حساب می آید. گلر دوم سیتی در جام جهانی دورن دروازه آمریکا قرار می گیرد و دروازه بان اول تیمش است. زک استفن باید در جام جهانی مقابل ایران بازی کند و چنین گلر پر اشتباهی می تواند طعمه خوبی برای مهاجمان فرصت طلب تیم ملی ایران باشد. به خصوص مهدی طارمی و سردار آزمون که بسیار باهوش هستند و به دروازه بانان بزرگی در جهان گلزنی کردند. فرش قرمزی که استفن برای مهاجمان لیورپول پهن کرد تا زیر فشار انتقادادت قرار گیرد می تواند برای مهاجمان تیم ملی ایران همهن شود و ضمینه ساز یک برد برای ایران در جام جهانی باشد. 

در جام جهانی ۲۰۱۸ ایران تنها برد خود را از گل به خودی بازیکنان مراکش کسب کرد و در این جام جهانی هم روی اشتباهات بازیکنان حریف می شود حساب کرد. در انگلیس مگوایر و پیکفورد ،کاپیتان و دروازه بان این تیم  متخصص اشتباهات عجیب و غریب هستند و در تیم ملی آمریکا هم امید ما به استفن خواهد بود تا به صعود تیم ملی ایران از گروهش کمک کند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تا اون موقع تجربه پیدا می کند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج