۱۲۰۶۶۵۸
۵۶۸۱
۵۶۸۱
پ

پیام اختصاصی سرمربی پورتو برای طارمی

پورتو باید در هفته سی‌ام لیگ پرتغال مقابل پورتیموننزه قرار بگیرد و کونسیسائو معتقد است که این دیدار یک فینال دیگر‌ برای تیمش خواهد بود.

ورزش سه: سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، در کنفرانس مطبوعاتی امروزش، بار دیگر در مورد پنالتی از دست رفته مهدی طارمی در دیدار مقابل ویتوریا گیمارش صحبت کرد.

در دیدار قبلی پورتو مقابل ویتوریا گیمارش، طارمی ابتدا در دقیقه ۳۶ یک ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد اما در نیمه دوم، ضربه پنالتی دیگر را از دست داد تا تیمش در نهایت با همان یک گل به برتری برسد.

کونسیسائو در مورد این اتفاق در کنفرانس مطبوعاتی امروز گفت:" بازیکن به سمت نیمکت آمد و پرسید که باید به سمت راست ضربه بزند یا چپ. و وقتی بازیکن شک داشته باشد، اشتباه می‌کند. من هم برای چند سال چنین تردیدی داشتم.

مهدی پنالتی اول را گل کرد و این تیم پورتو بود که گل زد. مهدی دومی را خراب کرد و این تیم پورتو بود که پنالتی را از دست داد. اما من نمی‌خواهم بازیکنان شک داشته باشند. آنها باید در زمین کاملا در مورد کاری که می‌کنند، مطمئن باشند."

پورتو باید در هفته سی‌ام لیگ پرتغال مقابل پورتیموننزه قرار بگیرد و کونسیسائو معتقد است که این دیدار یک فینال دیگر‌ برای تیمش خواهد بود.

" پورتیموننزه تیم باثبات و سازمان‌یافته‌ای است. چند بازیکن آنها غایب هستند اما تیمی تاکتیکی هستند که تجربه حضور در سطح اول را دارند. ما انتظار دیدار دشواری را داریم. این به پورتو بستگی دارد که هرکاری می‌تواند برای پیروزی انجام بدهد.

برتری شش امتیازی نسبت به اسپورتینگ؟ ما بایو هرهفته خوب کار کنیم زیرا اگر تمرکزمان را از دست بدهیم، شرایط خطرناک می‌شود. مطمئنم که آنها تا پایان خواهند جنگید."

پورتو در حال حاضر با ۷۹ امتیاز در صدر قرار دارد و پورتیموننزه با ۳۲ امتیاز، تیم دوازدهم جدول است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج