۱۲۰۶۵۹۳
۵۲۱۱
۵۲۱۱
پ

گزینه غایب پرسپولیس در تمرین نساجی

مرتضی پورعلی گنجی که دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد این‌روزها در تمرینات نساجی حاضر می شود تا با تمرین در کنار شاگردان ساکت الهامی به شرایط ایده آل و آرمانی خود بر گردد.

ورزش سه نوشت: مرتضی پورعلی گنجی که دوران نقاهت خود را پشت سر می گذارد این‌روزها در تمرینات نساجی حاضر می شود تا با تمرین در کنار شاگردان ساکت الهامی به شرایط ایده آل و آرمانی خود بر گردد.

این اولین بار نبود که مرتضی پورعلی گنجی مدافع مازنی تیم ملی فوتبال ایران در تمرین تیم نساجی حاضر می شد و هفته هاست با حضور تمرین تیم زادگاهش تلاش می کند سریعتر به شرایط بازی و مسابقه برگردد. اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی هم در یک حرکت خوب از این مدافع برای حضور در اردوی تیم ملی در بازی پایانی دعوت کرده بود تا مرتضی بار دیگر در حال و هوای اردوی تیم ملی قرار بگیرد و با این شرایط به نظر می رسد این بازیکن تا شروع جام جهانی شرایط بازی در ترکیب تیم ملی را پیدا کند.

مرتضی پورعلی گنجی که با باشگاه شنزن چین قرارداد دارد در تلاش برای جدایی از این باشگاه آسیایی است و در صورتی که این اتفاق محقق شود این احتمال وجود دارد فصل آینده فوتبال خود را در یکی از تیم های اروپایی دنبال کند. البته او صحبت هایی هم با باشگاه پرسپولیس داشته است و چنانچه نتواند بعد از رهایی کامل از بند آسیب دیدگی راهی یک تیم اروپایی شود ممکن است پیراهن تیم پرسپولیس را برتن کند.

او دیروز بعد از حضور در تمرین تیم نساجی صعود این تیم به مرحله نیمه نهایی مسابقات جام حذفی را به ساکت الهامی و شاگردانش تبریک گفت.

گزینه غایب پرسپولیس در تمرین نساجی

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج