آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۰۳۸۸۳
۵۲۱۲
۵۲۱۲
پ

بازگشت سیتیزن‌ها به صدر جدول در شب تحقیر چلسی

منچستر سیتی در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه دو بر صفر برنلی را شکست دهد و بدین ترتیب به صدرنشینی چند ساعته لیورپول در لیگ برتر انگلیس خاتمه دهد و خودش در صدر جدول قرار بگیرد.

فوتبالی: منچستر سیتی در هفته سی و یکم از رقابت های لیگ برتر انگلیس موفق شد با نتیجه دو بر صفر برنلی را شکست دهد و بدین ترتیب به صدرنشینی چند ساعته لیورپول در لیگ برتر انگلیس خاتمه دهد و خودش در صدر جدول قرار بگیرد.

شاگردان پپ گواردیولا در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس هم به طور جدی به دنبال قهرمانی در رقابت ها هستند و به نظر می رسد که گواردیولا علاوه بر رویای همیشگی خودش یعنی لیگ قهرمانان اروپا باز هم می خواهد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس را تجربه کند و از آن دست نمی کشد. منچسترسیتی در این بازی با گل های دی بروینه و گوندوغان موفق شد برنلی را شکست دهد.

از سویی چلسی در یک شب کابوس وار با نتیجه چهار بر یک در ورزشگاه خانگی خود یعنی استمفورد بریج مقابل برنتفورد تحقیر شد تا نتیجه ای عجیب و غریب رقم بخورد که کمتر کسی انتظار آن را داشت. این بازی برای شاگردان توماس توخل مثل یک هشدار است چرا که آن ها در نزدیکی بازی با رئال مادرید هستند و اگر توخل نتواند شرایط تیمش را بهبود ببخشد آن ها کار بسیار دشواری مقابل رئال مادرید خواهند داشت چرا که بازی امروز نشان داد که چلسی در فرم خوبی نیست.

 

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج