تغییر نام ورزشگاه بارسلونا از تابستان
ارائه دهنده پخش موسیقی اسپاتیفای (Spotify) از تابستان اسپانسر اصلی جدید کاتالانها خواهد بود.
ایسنا: به نقل از تایمز، باشگاه بارسلونا که به شدت بدهکار است، از تابستان با اسپاتیفای به عنوان اسپانسر اصلی همکاری خواهد کرد. باشگاه اسپانیایی اعلام کرد که قرارداد با این سازمان پخش موسیقی یک "مشارکت استراتژیک" است که قرارداد آن امضا شده است. به عنوان بخشی از این همکاری، ورزشگاه کاتالان در بارسلونا "اسپاتیفای نوکمپ" نامگذاری خواهد شد. تیم های مردان و زنان بارسا نیز از فصل آینده و در ابتدا تا تابستان ۲۰۲۶ حروف این شرکت سوئدی را روی البسه خود خواهند داشت.
این توافقنامه که توسط هیئت مدیره باشگاه تایید و امضا شده است، هنوز در مجمع عمومی فوق العاده که برای اواسط فروردین برنامه ریزی شده، تصویب نشده است. خوان لاپورتا رئیس باشگاه تاکید کرد: این توافق ما را قادر میسازد تا سرگرمی و فوتبال را ترکیب کنیم و در عین حال به تعداد بیشتری از مردم در سراسر جهان دسترسی پیدا کنیم.
توافق در زمان مناسب حاصل شده است. این باشگاه که از نظر مالی و ورزشی ضعیف است ۱.۳۵ میلیارد یورو بدهی دارد. شرایط مالی این معامله فاش نشده است. با این حال روزنامه تخصصی کاتالانی یعنی موندو دپورتیوو و سایر رسانهها گزارش میدهند که این باشگاه برای هر یک از چهار فصل آینده، بین ۶۵ تا ۷۰ میلیون یورو دریافت خواهد کرد.
ارسال نظر