آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۰۰۸۹۶
۵۱۵۱
۵۱۵۱
پ

پنجعلی: انتقادات از پرسپولیس زیاد است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از ابتدای فصل پرسپولیس فوتبال خوبی را از خود ارائه می‌دهد، اما انتقاد از تیم بسیار زیاد است.

خبرگزاری میزان: محمد پنجعلی درباره برگزاری دربی ۹۸ اظهار داشت: دیدار دربی شرایط خاص خودش را دارد و با سایر بازی‌های فوتبال ایران متفاوت است. همیشه دربی حساس‌ترین بازی فوتبال ایران است. به طور حتم حساسیت این دیدار، روی بازی هم تاثیرگذار خواهد بود. به خاطر اینکه این دیدار مهم، بیشترین بیننده را دارد.

وی در پاسخ به این سوال که نتیجه دربی راچطور پیش‌بینی می‌کند، تصریح کرد: فقط می‌توانیم امیدوارم باشیم که هر دو تیم یک بازی تماشاگر پسند و رو به جلو را از خود ارائه بدهند تا مردم از دیدنش لذت ببرند. پرسپولیس در این روزها خیلی خوب بازی می‌کند و در حالت طبیعی برنده دیدار دربی است.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اشتباهات فردی بازیکنان در چند بازی اخیر، عنوان کرد: همیشه اشتباه در فوتبال وجود دارد و تا اشتباهی رخ ندهد، گلی به ثمر نمی‌رسد. قطعاً اشتباه مدافعان و دروازه‌بان بیشتر به چشم می‌خورد و تیم با یک اشتباه کوچک در خط دفاعی گل بدی خواهد خورد. حامد لک در بازی‌های گذشته، عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته بود و معتقدم که او از لحاظ روحی و روانی به هم ریخته است.

پنجعلی خاطرنشان کرد: از ابتدای فصل پرسپولیس جز مدعیان قهرمانی در لیگ برتر بود و فوتبال خوبی را از خود ارائه می‌دهد. با این حال انتقاد از تیم بسیار زیاد است و اظهار نظرها فشار روحی مخربی روی بازیکنان می‌آورد. از هواداران و پیشکسوتان می‌خواهم تیم را حمایت کنند. مطمئناً طرفداران از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس حمایت کنند و اگر این فشار پایین بیاید به طور حتم کیفیت تیم بالا می‌رود و تیم می‌تواند با استرس و فشار کمتر به قهرمانی این فصل دست پیدا کنند. البته نباید به تیم حریف هم توهین کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج