۹۹۰۳۱۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

پیگیری شکایات هزینه‌های کرونایی مردم

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی پیرامون کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی پیرامون کرونا، توضیحاتی ارائه داد.

محمدحسین حیدری، روز دوشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس از محل ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، پیرامون موضوعات مبتلا به کرونا، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.

وی در ابتدا از مردم خواست مسائل و مشکلات و شکایت های خود را از طریق سامانه ۱۹۰ مطرح کنند، گفت: مردم با سامانه ۱۹۰ در تماس باشند.

حیدری با اشاره به شکایت هایی مبنی بر اینکه بابت درمان کرونا هزینه ای از مردم دریافت شده است، افزود: شکایات را مطرح کنند و مطئمن باشند که به عنوان اولین راه ارتباطی با مردم، می توانیم پیگیر باشیم.

مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، ادامه داد: مردم باید به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند تا میزان مبتلایان به کرونا کاهش یابد و در نهایت بحث فوت شدگان ناشی از این بیماری نیز کمتر شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

نظر کاربران

  • بدون نام

    دولت اصلاحطلب نظارت بیشتری کند

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج