پیگیری شکایات هزینههای کرونایی مردم
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی پیرامون کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، در ارتباط با وضعیت پیگیری مسائل و مشکلات حقوقی پیرامون کرونا، توضیحاتی ارائه داد.
محمدحسین حیدری، روز دوشنبه در نشست خبری که به صورت ویدئوکنفرانس از محل ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، پیرامون موضوعات مبتلا به کرونا، پاسخگوی سئوالات خبرنگاران بود.
وی در ابتدا از مردم خواست مسائل و مشکلات و شکایت های خود را از طریق سامانه ۱۹۰ مطرح کنند، گفت: مردم با سامانه ۱۹۰ در تماس باشند.
حیدری با اشاره به شکایت هایی مبنی بر اینکه بابت درمان کرونا هزینه ای از مردم دریافت شده است، افزود: شکایات را مطرح کنند و مطئمن باشند که به عنوان اولین راه ارتباطی با مردم، می توانیم پیگیر باشیم.
مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، ادامه داد: مردم باید به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام ورزند تا میزان مبتلایان به کرونا کاهش یابد و در نهایت بحث فوت شدگان ناشی از این بیماری نیز کمتر شود.
نظر کاربران
دولت اصلاحطلب نظارت بیشتری کند