طرح کارزار رسانه ای شیشه در فرودگاه ها
رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای فاز اول طرح کارزار رسانه ای شیشه با هدف ارتقا آگاهی خانواده ها از مصرف مواد صنعتی و سنتی خبر داد.
خبرگزاری مهر: رئیس سازمان بهزیستی کشور از اجرای فاز اول طرح کارزار رسانه ای شیشه با هدف ارتقا آگاهی خانواده ها از مصرف مواد صنعتی و سنتی خبر داد و گفت: فاز اول این طرح از روز سوم فروردین در فرودگاه ها و ترمینال ها اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.
همایون هاشمی با بیان این مطلب، گفت: طرح کارزار رسانه ای در فروردین ۹۲ در مبادی ورودی و خروجی استانها و شهرستانها برگزار شد که نتایج خوبی در برداشت؛ لذا با توجه به استقبال خانواده ها از این طرح، سازمان بهزیستی بر آن شد تا این طرح را در نوروز ۹۳ نیز اجرایی کند.
وی ادامه داد: فاز اول طرح کارزار رسانهای شیشه با هدف ارتقاء آگاهی خانوادهها در خصوص استفاده تفننی مواد مخدر، در قالب ارائه اطلاعاتی به صورت بروشور و سیدی در فرودگاه ها و ترمینال ها اجرایی شده است که فاز دوم تحت عنوان طرح نوروزی شکوفه، ۱۳ فروردین اجرایی خواهد شد.
همایون هاشمی با بیان این مطلب، گفت: طرح کارزار رسانه ای در فروردین ۹۲ در مبادی ورودی و خروجی استانها و شهرستانها برگزار شد که نتایج خوبی در برداشت؛ لذا با توجه به استقبال خانواده ها از این طرح، سازمان بهزیستی بر آن شد تا این طرح را در نوروز ۹۳ نیز اجرایی کند.
وی ادامه داد: فاز اول طرح کارزار رسانهای شیشه با هدف ارتقاء آگاهی خانوادهها در خصوص استفاده تفننی مواد مخدر، در قالب ارائه اطلاعاتی به صورت بروشور و سیدی در فرودگاه ها و ترمینال ها اجرایی شده است که فاز دوم تحت عنوان طرح نوروزی شکوفه، ۱۳ فروردین اجرایی خواهد شد.
پ
ارسال نظر