«هشتگ» با اجرای رفیعی روی آنتن شبکه دو
برنامه «هشتگ» به طراحی و تهیه کنندگی رضا سبحانی و اجرای حسین رفیعی بزودی روی آنتن شبکه دوم سیما می رود.
خبرگزاری مهر: برنامه «هشتگ» که به صورت تخصصی و آسیب شناسانه به موضوع فضای مجازی و شبکه های اجتماعی می پردازد، بنا دارد در هر قسمت سراغ یکی از مزایا و یا معایب فضای مجازی که پیش روی کاربران قرار دارد برود، مخاطب «هشتگ» طیف گسترده ای از جامعه ایرانی است که امروزه از فضای مجازی و شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
برنامه ترکیبی «هشتگ» شامل بخشهای مختلفی از جمله گفتگوی استودیویی، با حضور کارشناسان و کاربران فضای مجازی، مستندهای گوناگون مطابق با موضوع برنامه، آیتم های نمایشی اغلب طنز با موضوع برنامه و همچنین آیتمهای اینفوگرافی است.
«هشتگ» تلاش دارد تا با ارائه راهکارهای کارشناسانه به استفاده صحیح و اصولی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جامعه ایرانی کمک کند.
در ساخت و اجرای این برنامه از حضور جامعه شناسان، روانشناسان، متخصصان رسانه و کارشناسان فرهنگی بسیاری بهره برده شده است. «هشتگ» محصول گروه دانش و اقتصاد شبکه دوم سیما است.
نظر کاربران
ف ف. دم رفیعی گرم
برنامه سازی راجع به فضای مجازی خوبه اما نه اینکه با فیلتر کردن، به جنگ تکنولوژی برید. استفاده صحیح، مهمه. بعدم، کارشناس باید بیاد نظر بده، نه اون بازیگر زنی که خودش صبح تا شب، در پیج اینیستا هستش.
پسر و پدر بزرگ