۹۸۲۸۰۸
۳ نظر
۵۰۱۳
۳ نظر
۵۰۱۳
پ

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

کرونا آتش زیر خاکستر است؛ حساسیت‌ها کم نشود

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کرونا را مانند آتش زیر خاکستر دانست و گفت: کنترل و مهار کرونا به معنی پایان داستان نیست و این ویروس در بستر جامعه وجود دارد.

ایسنا: سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کرونا را مانند آتش زیر خاکستر دانست و گفت: کنترل و مهار کرونا به معنی پایان داستان نیست و این ویروس در بستر جامعه وجود دارد.

دکتر محمدرضا نقی پور با اشاره به وضعیت بیماری کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: اگرچه در حال حاضر کرونا تحت مدیریت است و نسبت به روزهای اوج بیماری در اسفندماه شرایط بهتری داریم، اما کرونا مانند آتش زیر خاکستر است و رفتارهای اشتباه مردم می تواند پیک دوم بیماری را آغاز کند.

وی با بیان اینکه زنجیره انتقال ویروس کرونا کماکان در سطح استان فعال است، افزود: هم اکنون تعداد زیادی از هم استانی های ما درگیر کرونا هستند لذا باید نسبت به این اپیدمی احساس نگرانی شدید کنیم، اما متاسفانه برخی از رفتارها در جامعه این نگرانی را نشان نمی دهد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، کنترل موج افسارگسیخته کرونا در استان را حاصل فداکاری کادر درمانی و همکاری مردم دانست و یادآور شد: نباید فراموش کنیم که دستاورد مهار اپیدمی خیلی ارزان ایجاد نشده و زحمت فراوانی کشیده شده است و باید از از این دستاورد حفاظت کنیم.

نقی پور، از مردم خواست نسبت به کرونا دچار کاهش حساسیت نشوند و خاطرنشان کرد: کنترل و مهار کرونا به معنی پایان داستان نیست و این ویروس در بستر جامعه وجود دارد لذا ماندن در خانه همچنان بهترین راهکار برای جلوگیری از ابتلا به کروناست.

وی با بیان اینکه کلیه توصیه های وزارت بهداشت همچون رعایت اصول حفاظت فردی، فاصله گذاری اجتماعی، قرنطینه خانگی و پرهیز از حضور غیر ضروری در تجمعات برقرار است، یادآور شد: نباید به سمت دوباره شعله ور شدن کرونا برویم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مردم را در خط اول مقابله با کرونا دانست و اضافه کرد: مردم با رفتار خودشان باید این بیماری را در سطح جامعه کنترل کنند لذا باید مثل روزهای گذشته کرونا را جدی بگیریم، زیرا موج دوم می تواند بازگردد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • مهدی

      ۱۰روز که از اردیبهشت گذشت همه متوجه میشن با تصیمیم مبتدیانه دولت چطوری کرونا دوباره خودش رو نشون میده .همین الان هم از تهران وقم شروع کرده. خواهشا پای مردم رو وسط نکشین. یه وام یه میلیونی میخان بدن . کلی مردم رو دارن دق مرگ میکنن‌. امروز میدیم . فردا میدیم. آخرش معلوم نیست این ملت باید چیکار بکنن

    • $$$$$$$$$$$$$

      وقتی دولت میگوید ادارات باز است مردم مجبور هستن مترو و اتو بوس سوار شوند خوب طبیعی است که آمار کرونا چند صد برابر شود.

    • بدون نام

      بیمارستان جدیدتالش رامجهزکنید!راه اندازی تمام بخش هابایدزودترصورت گیرد!من ازجناب رییس جمهورخواهشمندم که رسیدگی عاجل کند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج