۹۶۶۴۵۳
۳ نظر
۵۰۱۵
۳ نظر
۵۰۱۵
پ

قاتل فراری ۲ جوان ایلامی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری که چند روز گذشته ۲ جوان ایوانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، خبر داد.

خبرگزاری مهر: فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری قاتل فراری که چند روز گذشته ۲ جوان ایوانی را به ضرب گلوله به قتل رسانده بود، خبر داد.

سردار نورعلی یاری عصر شنبه در گفتگو با رسانه‌های استان اظهار کرد: در چند روز گذشته یک نفر ۲ جوان را در شهرستان ایوان به ضرب گلوله به قتل می‌رساند و از محل متواری می‌شود که بلافاصله به صورت ویژه دستگیری قاتل در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با تلاش پلیس، فرد قاتل در بخش حمیل از توابع شهرستان اسلام آباد غرب توسط مامورین شهرستان اسلام آباد شناسایی و پس از بی اعتنایی به اخطار پلیس قصد فرار داشت که تحت تعقیب پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: بلافاصله فرمانده اسلام آباد به همراه ماموران به همراه فرمانده انتظامی و ماموران پلیس آگاهی شهرستان ایوان و رئیس دادگستری شهرستان اسلام آباد در یک عملیات ۲ ساعته پلیسی، قاتل دستگیر شد.

سردار یاری خاطر نشان کرد: متهم که در محاصره پلیس بود پس از رایزنی‌های فروان و اخطار پلیس حاضر به تسلیم شدن نبود و به سمت ماموران اقدام به تیراندازی کرد که در تیراندازی‌های صورت گرفته بین ماموران و متهم، در نهایت متهم مجروح و تحت الحفظ به بیمارستان اعزام و در بیمارستان جان خود را از دست داد.

وی یادآور شد: خودرو پژو که متعلق به یکی از مقتولان بود و با همان خودرو از صحنه قتل فرار کرده بود نیز کشف شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • الهه

      آخه لعنتی کشتی تازه با ماشینش هم دور دور میزدی خدا ازت نگزره هرکار هم کرده باشن جوون بودند

    • وانک علا خلق عظیم

      خیلی عالی وقتی این همه نیروی انتظامی آگاهی دادگستری باهم نتوانستید یک نفر را دستگیر کنید واقعآ جای تاسف دارد مگر چه فرقي دارد این قاتل وان قاتل باید این همه نیرو حداقل بکار گیری سلاح را به نحو احسن استفاده بکنند که متهم در آخرین مورد باید مجروح شود نه کشته شود دیگر پرونده خاتمه میشه وحق این دو مقتول هدر میرود

    • خواط

      یکجا نوشته خودکشی کرده یکجا نوشته توسط پلیس مجروح وبعدتسلیم مرگ شده. حالا کدوم گزینه درسته؟بعدانگیزه اش ازقتل دوجوان ایلامی چه بوده؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج