۹۴۴۸۱
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

اطلاعیه درباره وضعیت مدارس در اسفند ماه

معاون وزیر آموزش و پرورش با اعلام تقویم زمانی حضور دانش‌آموزان در مدارس در اسفند ماه گفت: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی تا روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر هستند.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر آموزش و پرورش با اعلام تقویم زمانی حضور دانش‌آموزان در مدارس در اسفند ماه گفت: کلیه مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی تا روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر هستند.

محمد دیمه‌ور با بیان اینکه تمامی دانش‌آموزان تا روز چهارشنبه ۲۸ اسفند ماه دایر هستند و دانش آموزان باید در کلاسهای درس حضور داشته باشند، گفت: تقویم آموزشی تابع تقویم رسمی کشور است، لذا تعطیللات نوروز امسال دانش آموزان از ۲۹ اسفند آغاز می‌شود.

او از مدیران مدارس خواست تا طبق تقویم آموزشی برنامه‌ریزی کنند، چراکه مدارس باید تا آخرین روز کاری دایر باشند و آموزش ادامه داشته باشد.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان از غیبت غیر موجه در روزهای پایانی سال خودداری کنند و خانواده‌ها نیز بر حضور فرزندانشان در مدارس تاکید داشته باشند و به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که به آموزش دانش آموزان لطمه وارد نشود.

به گفته دیمه‌ور، همچنین با دانش آموزانی که در روزهای پایانی و نزدیک به تعطیلات غیبت غیرموجه داشته باشد، طبق دستورالعمل انضباطی برخورد می‌شود.

همچنین مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران نیز با بیان اینکه بر اساس تقویم رسمی کشور، آخرین روز قبل از آغاز تعطیلات، چهارشنبه (۲۸ اسفند ماه) است، گفت: کلیه مدارس تا پایان روز بیست و هشتم اسفند دایر هستند و هیچ مدیری حق تعطیلی کلاس‌ها را ندارد.

وی با تاکید بر اینکه مدیران مدارس حق تعطیلی زودهنگام مدارس قبل از ۲۸ اسفند ماه را ندارند، اظهار کرد: بر اساس تقویم آموزشی و تقویم رسمی کشور، تمامی مدارس تهران تا روز ۲۸ اسفند دایر است و نه تنها معلمان، بلکه مدیران نیز نباید نسبت به تعطیلی زودهنگام مدارس و کلاس‌ها اقدام کنند و هیچ دلیلی برای این تعطیلی پذیرفته نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • آرش

      اینا چرت و پرته بابا هیچکی بعد از 23 نمیره مدرسه
      یادش بخیر سوم دبیرستان که بودیم صبح هجدهم دم در مدرسه وایسادیم هرکی می خواست بره تو برش می گردوندیم و مدرسه رو تعطیل کردیم خبر رسید به مدیر(یه مدیر داشتیم به چه هیبتی رستم ازش حساب می برد) بعد از عید ریخت تو کلاس و گوشی هامون و گرفتن و تا یه ماه نداد

    • محمد

      هر سال همین حرف میزنند اخه بگو چه فرقی میکنه تا 28 یا 25 این چند روز بچه ها علامه درس که نمی شن حاضر شرط ببندم مدارس تا 24 اسفند ماه بذار خوش باشن

    • نیما

      من خودم معلم هستم،
      دانش آموز داشتم که یک ترم کلاس نیومده، بعد موقع تصحیح اوراق امتحانی تازه اسمش رو زیارت کردم ...
      مدیر هم گفت که کار داره، نمی تونه بیاد کلاس، یه جوری قبولش کن ...
      تازه، امروز هم که 6 اسفند هستش، بچه ها می گفتن زیاد درس بده که میخوایم تا بعد عید نیایم ... میخوایم بریم دستفروشی ...

    • ارسلان

      این جور معلمی خوبه والا!مث این نیما!آفرین چه خوب شاگرداشو درک میکنه!بابا باید پول رخت ولباس عیدشونو در بیارن!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج