۹۲۴۰۴
۴۸ نظر
۵۱۵۶
۴۸ نظر
۵۱۵۶
پ

اعدام دو متجاوز به عنف در کرج +عکس(۱۸+)

فرمانده انتظامی شهرستان کرج بامداد امروز در مراسم اعدام دو تن از متجاوزان به عنف با تاکید بر اینکه پلیس ردپای متهمان متجاوز به عنف را تا پای چوبه دار دنبال می‌کند، گفت: عاقبت این دو مجرم هشداری است برای تمامی کسانی که در توهم اقدامات مجرمانه هستند.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده انتظامی شهرستان کرج بامداد امروز در مراسم اعدام دو تن از متجاوزان به عنف با تاکید بر اینکه پلیس ردپای متهمان متجاوز به عنف را تا پای چوبه دار دنبال می‌کند، گفت: عاقبت این دو مجرم هشداری است برای تمامی کسانی که در توهم اقدامات مجرمانه هستند.

سرهنگ سید حسین سید حقیقی در حاشیه مراسم اعدام دو متجاوز به عنف گفت: این دو متجاوز به عنف در پوشش مسافرکش نما مرتکب جرم می‌شدند.

اعدام دو متجاوز به عنف در کرج +عکس(18+)

وی بار دیگر به زنان و دختران نسبت به هوشیاری در برابر خودروهای عبوری و ناشناس هشدار داد و گفت: این دو مجرم با سوء استفاده از خلاء رعایت نکردن توصیه‌های انتظامی از سوی شهروندان به ویژه دختران و زنان، فرصت لازم را برای پیدا کردن قربانیان خود جهت رسیدن به اهداف شوم و پلید بدست می آورند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج علت اصلی وقوع حوادث اینگونه را بی توجهی دختران و زنان نسبت به سوار شدن به خودوهای غیر وسائط نقلیه عمومی و تاکسی عنوان کرد و گفت: نگاهی به ابعاد این پرونده گواه آن است که هشدارها جدی گرفته نشده است.

اعدام دو متجاوز به عنف در کرج +عکس(18+)

وی افزود: پلیس بارها در اعتراف گیری از متهمان پروندهای متجاوز به عنف با سهل انگاری قربانیان مواجه بوده است، بطوریکه سوار شدن در خودروهای عبوری در زمان نامناسب فرصت لازم را برای مجرمان فراهم می‌کند و بهترین راه حفظ امنیت و پیشگیری از اینگونه رخدادها توجه به هشدارهای انتظامی است.

سید حقیقی تاکید کرد: پلیس رفتارهای مجرمانه را رصد می کند و بر اساس اعترافات متهمان پرونده‌ها، هشدارهای لازم را به مردم ارائه می دهند.

اعدام دو متجاوز به عنف در کرج +عکس(18+)

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با تاکید بر اینکه برخورد با جرائم خشن در اولویت کار پلیس است، گفت: پلیس ردپای متهمان متجاوز به عنف را تا پای چوبه دار دنبال می کند و پیگیری‌های نیروی انتظامی و قوه قضائیه منجر به اعدام این دو نفر متجاوز به عنف شد.

سید حقیقی اظهار داشت: اعدام در ملاء عام این دو مجرم به دستور مقام قضائی گواه آن است که سرانجام این متهمان چیزی جز چوبه دار نخواهد بود و هشداری است به تمامی کسانی که در توهم اقدامات مجرمانه می باشند.

اعدام دو متجاوز به عنف در کرج +عکس(18+)

فرمانده انتظامی شهرستان کرج از کنترل نامحسوس پلیس در خطوط شهری خبر داد و گفت: تمامی تلاش‌های نیروی انتظامی در جهت حفظ امنیت و آسایش شهروندان است، ولی این زمانی حاصل می شود که افراد ساده ترین قوانین را در حوزه امنیت خود رعایت کنند و با پیروی از توصیه‌های انتظامی نه تنها خود را از خطر دور کنند؛ بلکه فرصت را از مجرمان و تبهکاران سلب کنند.

این دو نفر به نام‌های «ا - ر» ۲۳ ساله و «ن -ج» ۳۷ ساله به جرم چند فقره آدم‌ربایی، سرقت مسلحانه و تجاوز به عنف در خردادماه امسال توسط پلیس کرج دستگیر شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • سعید

      خدایا جهل را از این مردم نابخرد بگیر.

      ایرانی ها: تفریح خوب چی داریم؟

      بریم اول صبح یک اعدام ببینیم دلمون باز شه!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشتی تیتر خبر بخون بعد اینطوری نظر بده.اگه یکی با ناموس خودت هم اینکارارو کنه بازم این نظرومیدی؟ حقشونه حالا که میدونن اعدام میشن این وضعه

      • سحر

        کاربر گرامی خوبه خودت میگی میدونن اعدام میشن و وضع اینه پس یعنی اونایی که باید عبرت بگیرن نمی گیرن اونوقت این کثافتا میان اول صبح شنبه اونم نزدیک عید مراسم اعدام راه میندازن واسه یه مشت ملت بیچاره . خونه ما نزدیک همین مراسم اعدام بود .حداقل قبلا مراسمشون ساعت 5 صبح بود اما گذاشته بودن واسه 6 اونم انقدر کشش داده بودن که ظاهرا 6ونیم انجام شد ما از سروصداهایی که مجری مراسم می کرد فهمیدیم .کلی وقت تلف کردیم تا تموم بشه بعد بریم سر کار .من که جرات نکردم امروز با مترو برم چون می ترسیدم چشمم به اونجا بیفته . هرچقدر میخوان اعدام کنن به جهنم ولی چرا در ملاعام؟ یه مشت بچه مدرسه ای و کارمند که مسیرشون از اون سمت بود مجبور بودن یا راهشونو کج کنن یا با ترس و لرز رد بشن بماند که یه عده بیمار روانی اومده بودن تماشا . واقعا ما چه گناهی کردیم ؟ توی جامعه ای که نه شادی هست نه امید هست نه دلخوشی این نمایش اول صبح شنبه واقعا تهوع آوره

      • بدون نام

        اعدام حقشون بوده اما شما هم درست میفرمایید اینایی که صبح پا میشن میرن اعدام کردن کسی رو تماشا میکنن خیلی.....

      • ایرانی با غیرت

        متاسفانه خیلی جاهل تشریف دارید زیرا این صحنه ها عبرت آموز هستند .

      • بدون نام

        انشا ا.. از این صحنه ها نصیب نزدیکانت بشه بیشتر عبرت بگیری

      • بدون نام

        واقعا با سحر موافقم اعدام کنید 100بارم اعدام کنید اصلا حقشونه کثافتکاری کردن باید اعدامشون کرد اما در ملا عام

      • سحر

        اعدام برای هر کس و مخصوصا برای عزیزان نزدیک در هر شرایطی ناخوشاینده... امیدوارم شرایطی پیش بیاد که در ایران هرگز کسی اعدام نشه ...بهتر اینطور ادمها حبس ابد بشن ...بخاطر عزیزاشون و به احترام دلهای شکسته...

    • Malek

      افرين به نيروى انتظامى
      فقط اعدام م م

    • درود بر نیروی انتظامی

      من نظامی نیستم ولی اگه ببینم فردی نگاه چپ به ناموس کسی بکنه تا قبل از رسیدن پلیس گردنشو میشکونم تا حالا بخاطر دفاع از ناموس مردم چند نفرو روانه بیمارستان کردم ولی تا رسیدن پلیس فرار کردم.
      رزمی کار و دفاع از حفظ ناموس مردم

      پاسخ ها

      • صبا

        خودتو به روانپزشک نشون بده بابا جان- تو خودت مشکل اساسی داری- تا وقتی پلیس هست کسی حق دخالت تو نزاع دیگری رو نداره- خودتم میدونی که کار خلافی انجام میدی که در میری- خارج از این مملکت کسی حق نداره با کسی دیگه گلاویز بشه چون سرانجام بدی در انتظارشه- کی میخاد فرهنگ این ملت درست بشه- واقعا اگه عبرت بگیر بودند که با اعدامای قبلی عبرت گرفته بودند

      • مجید

        آفرین وقتی جوونا انقدر بی غیرتو ترسو شدن به امسال شما نیاز داریم البته تهرانیها پسرهاشون مثل دختر های شهرستانن یعنی اندازه اونها هم جرعت ندارن بدبختها .

      • کیارش

        والا دخترای شهرستانی غیرتشون از شما بیشتره

    • بدون نام

      کسی که به زور به ناموس مردم تجاوز میکنه، کمترین حکم اعدامه!!!!
      چون که فقط تجاوز نمیکنه زندگی یه آدم و از نظر روانی تا آخر عمرش با مشکل مواجه میکنه!!!

    • دارا

      آفرین به پلیس و آفرین به شما دوست عزیز که خوب جوابش رو دادی
      این اراذل و اوباش وقتی میدونن جزای جنایت بر نوامیس مردم اعدامه پس حقشونه به بدترین روش اعدام بشن باید اینها رو زنده زنده پوست کند و آتش زد
      مگر زن و دختر مردم چه گناهی کردن؟
      چرا نباید یه زن یا دختر در جامعه امنیت داشته باشه؟
      نوامیس مردم نوامیس ما هم هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدائيش بايد بفروشنشون به آدمخوارها......زنده زنده بخورنشون !!

      • تهران

        دمت گرم آدمخوارها رو خوب اومدی!!! هههههههههه

    • لکستــــــــانی

      موندم چرا چشماشونو میبندن دیگه ؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تا آخر عمری ابلهی مثل تو رو نبینن

    • رضا

      درسته كه بايد اعدام درس عبرت بشه ، اما من يه سوال دارم ، پس چرا اين همه اعدام درس عبرت نشده تا حالا ؟؟؟؟؟؟؟؟ اينقدر هم نفرماييداگر با خواهر و مادرتون اينكار را ميكردند ، ببينيد كجاي كار لنگ ميزنه ؟ با اين همه اعدام الان بايد مدينه فاضله را افتتاح مي كرديم . كشورهايي مثل سويد و سوييس و ... دارن مردم خودشون رو اعدام ميكنند چون خيلي اونجا امنيت هست ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو دیگه دلت خیلی خوشه
        عجله نکن

      • ناشناس س س

        حرف آقا رضا کاملا منطقی ست
        درست ه باید اعدام بشن
        ولی بهتر اینه که اول ریشه یابی بشه و اصولی این مشکل حل بشه.

    • آذین

      وای من امروز حالم بد شد کله سحر روز اول هفته این صحنه رو زنده دیدم فکر کنید ساعت 6 حکم اجرا شده تا 7 بالای دار بودن ما که داشتیم میرفتیم مترو دیدیمشون خیلی وحشتناک بود کل روزم و هفته ام خراب شد.اما حقشون بود فقط خدا کنه درس عبرتی باشه برای بقیه

    • بدون نام

      درود به نيروي انتظامي

    • حسن

      با اعدام متجاوزین جوانین موافقم ولی لازم است قبل از اعدام تمام موارد اقداماتی که در راستای تجاوز انجام داده اند روشن و آسیب شناسی شده و اقدامات پیشگیرانه بدنبال آن پیش بینی شود و اطلاع رسانی مشاوره ای گسترده انجام شود
      چه آیتم هائی باعث موفقیت آنها در ارتکاب این بزه شده است؟
      آیا جهت پیشگیری می توان قانون های جدید پیشگیرانه وضع کرد؟
      مجرمین چه سابقه خانوادگی و اجتماعی داشته اند؟ آیا لازم است اشخاص مشابه همیشه زیر نظر باشند؟
      افراد مورد تجاوز چه ضعف هائی داشته اند که به متجاوزین کمک کرده است؟

    • من

      در ملا عام اعدام کنن میگید چرا کردن اگر هم مخفی باشه میگید نکردن

    • بدون نام

      بنظر من مطابق شرع اسلام در ملاء عام سنگ باران شوند

      پاسخ ها

      • تهران

        اينم نظر يکی از برادران ........ که سابقه درخشانی در پرتاب سنگ و آجر در شهرشون دارند!

      • مجید

        عزیزم این ملت تو خیلی ازکارها افراط وتفریط دارن .سنگسار شرایطی داره که خیلی ازماها نداریم.توسنگسار یکی میاد تیکه آجرمی زنه دیگری میاد بالای سرمجرم تخته سنگ می زنه وامثالهم.من مخالف اعدام وسنگسارنیستم ولی ابتداباید شرایطش مهیا بشه بعد.اونهایی که گفتن اول صبح واول هفته اش خراب شده یکم به فکر اون خانم واون خانواده باشن که کل زندگی اونهانابودشد انهم به خاطر حماقت ی نفر.باتشکراز نیروی انتظامی و داگستری.

      • m.s

        بزرگوار حد شرعی تجاوز رجم (سنگسار) نیست لطفا اعلام نظر شرعی نفرمایید

    • خردادي

      خونه ما هم نزديك به محل اعدامه . شب قبلش با خانواده رفتيم 45 متري گلشهر كه خريد كنيم مادرشوهرم محل اعدام رو ديد حالش بد شد و تا شب سردرد داشت . مامان خودمم كه صبح ساعت 7:30 داشت ميرفت مترو سوار شه اين صحنه رو ديده بود وتا شب حالش بد بود .
      من نمي دونم اون مردمي كه رفتن به تماشاي اين صحنه ها حالشون بد نمي شه ؟ يعني لذت ميبرن ؟ باز اگر اولياي دم و خانواده هاي مقتولان اونجاباشن توجيه پذيره و لي مردم عادي چرا ميرن تماشا ؟

    • کیارش

      واقعا حیف این جوانها نبود که اعدام شدند؟؟چرا به اینجا کشیده شدند؟الان اینها هم باید مث بقیه زندگی وپیشرفت میکردند.....یکی باید جوابگوی اینها باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حیف!!!!!!!!!!!!!!!!!!! نکنه توقع داشتی ازشون تشکر هم میکردن؟

      • کیارش

        عزیزم بنده گفتم باید ازشون تشکر میکردند؟حداقل متنو درس میخوندی.میگم این مشکل که بسیار فراگیر شده باید اساسی حل بشه که دیگه شاهد این اعدامها نباشیم.چرا باید سن ازدواج اینقدر بالا بره که جوانها دست به این گناه کبیره بزنند واخرش هم اعدام.این مشکل باید حل بشه.......

      • m.s

        بزرگوار مشکل سن ازدواج و نبودن امکان رفع غرایض جنسی و... کاملا قبول اما اگر کسی نتونست خوددار باشه و بخاطر چنددقیقه لذت زندگی و شرف یک خانم و خانواده اش را لکه دار کنه اصلا حیف نیست اعدام بشه بلکه حیفه روی زمین خدا قدم بزنه

    • رضا محمد حسيني

      وقتي ادمي به گناه كردن عادت كند هرچند ناچيز و كم باشد رفته رفته خوي حيواني بر انسان غلبه ميكند مثل شمر كه اول جانباز جنگ صفين بود و تا مرز شهادت هم پيش رفت اما بعد چه شد؟ از خدا بخواهيم كه ما را به حال خود رها نكند

    • صبا

      من از اعدام خوشم نمیاد اما به عنوان یه دختر وقتی تصور میکنم این ادما چه رنج بی پایانیو برای زنا و دخترای بیگناه و خوانوادشون به بار اوردن میگم حقشونه حقشونه بدتر از اینا حقشونه

    • بدون نام

      جامعه پیر رو به فزونی میره ولی جوانان ما یا مهاجرت میکنند ویا معتاد میشن ویا ازروی ففروبیکاری عقده ای وسنگدل میشن وفشارروحیشونو به مردم بیگناه وبی دفاع منتقل میکنند. مثل فحشا. قتل. و ضرب و جرح و...!!! وبعد اعدام میشن!!! پس این تشویق های فرزند بیشتر زندگی بهتر را سرندهید که خیلی مسخره و بیخوده!!!!

    • ناشناس

      اگر خواهر یا مادر شما قربانی این شیاطین میشد باز از انان حمایت میکردید شما یک لحظه خودتو بزار جای کسی که بزور بهت تجاوز شده واینده ات را تصور نما همین

      پاسخ ها

      • پاینده آزاد

        اونایی که منفی میدن خودشون اینکارن اشغالا

      • کیارش

        کی حمایت کرده؟؟حالت بده ها

    • منوچهر

      حکم خدا باید در مورد متجاوزین به نوامیس مردم با قاطعیت اجرا شود بدون هیچ رحمی به این انسانهای حیوان صفت.

    • مریم سراوانی

      آخی چرا؟ آخی چرا؟

    • علی

      این چیز ها را از کجا یاد گرفتین فرهنگ سازی باید بشن .یعنی چه ؟
      این زنا زاده های ازل العبدچون در کودکی مورد تجاوز جنسی قرار گرفته اند، حالا که بزرگ شده اند می خواهند تلافی گذشته شان را سر کسای دیگر خالی کنند.
      این زنا زداه ها باید اعدام شود.

    • ارش

      بنده به خاطر ناموس مردم که تو خیابون مورد بی حرمتی قرار گرفته بود ومن نتونستم طاقت بیارم شش میلیون تومن دیه دادم ودو روز زندان بودم در دادگاه قاضی گفت تو چه کاره بودی مملکت قانون داره از این به بعد اگه تو خیابون هر چی ببینم رومو میکنم اونطرف

      پاسخ ها

      • فوروووووووووووزان

        خب راس میگه.جنابعالی چیکاره بودی که الکی دخالت کردی؟؟ای بدم میاد از این پسرایه فضول وبی خود که توهرکاری دخالت میکنن.اخه یکی نیس بگه به توچه مردحسابی

    • ارشام

      امروز صبح من اونجا بودم خیلی بده دیدن این صحنه های هنوز هنوزه از فکرم خارج نمیشه

    • بنیامین مهدوی

      مرگ برای این خوک صفت صفت ها بسیار کمه...حیوان صد شرف دارد به این حرومزاده ها... اعدام در ملا عام مجازات کوچکی برای ایناست...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج