قالیشویی بانو _استیکی
۸۵۷۵
۱ نظر
۵۰۵۳
۱ نظر
۵۰۵۳
پ

کنکور سراسری به زودی حذف می شود

آزمون سراسری تا سال ۹۳ به طور کل حذف خواهد شد و سابقه تحصیلی۲ سال آخرتحصیلی دانش آموزان ملاک پذیرش در دانشگاهها خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش در گردهمایی معاونان آموزش و پروش متوسطه کشور در همدان افزود: پیش بینی شده آموزش و پرورش در سالهای آینده امتحانات ۲سال پایانی متوسطه را به صورت نهایی برگزار کند و این نمرات را به تدریج در اختیار سازمان سنجش قرار دهد تا این سازمان بااعمال ضرایب خاص ، نمرات را مبنای قبولی در دانشگاهها قرار دهد.

او گفت: درسال تحصیلی گذشته سوابق تحصیلی دانش آموزان در پایه سوم متوسطه دراختیار سازمان سنجش قرارگرفت که نمرات امتحان نهایی دانش آموزان تا 25درصد در ارتقاء رتبه های کنکور و نمرات آن تأثیر مثبت داشت.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: بنا داریم با یک نوبته شدن مدارس، کلاسهای تقویتی - جبرانی و کنکوری را در نوبت دوم تمامی مدارس کشور گسترش دهیم و بخشنامه برگزاری این کلاسها از امروز به تمام ادارات کل آموزش و پرورش سراسر کشور ابلاغ شده است.

آقای سحرخیز گفت: شرکت در این کلاسها به صورت مشارکت داوطلبانه و تمایل دانش آموز خواهد بود و هزینه های برگزاری کلاسها نیز حدود50 درصد هزینه های کلاسهای بخش خصوصی خواهد بود.

منبع: واحد مرکزی خبر

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

کنکور سراسری به زودی حذف می شود


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این واقعا بزرگترین خیانته به دانش آموزان متاطق محروم وجاهایی که مدارسشون از نظر کادر آموزشی ضعیفن یا ممکنه2تا دبیر ناجور و عقده ای داشته باشن واقعا دانش آموزاش فنا میشن
      کنکور جایی بود که حداقل دانش آموز دلش خوش بود که توش حق کشی نمیشه و عقب ماندگی ها و محرومیتها و تبعیضهای دوران تحصیل جبران میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج