افزایش صورتحساب و قطع خطوط مشترکین همراه اول
اختلال در صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین اپراتور اول شد.
خبرگزاری ایسنا: بروز اختلال در اجرای عملیات صدور قبض جدید، منجر به افزایش صورتحساب صادره و قطع خطوط برخی از مشترکین شده است.
شاهین آرپناهی - مدیر روابط عمومی همراه اول - با تأیید این موضوع در صفحه توئیتر خود نوشته است "از مردم و مشترکین پوزش خواسته و اطمینان میدهیم نهایت تلاش در جهت رفع مشکل در حال انجام است. اطلاعات اصلاحی لازم بزودی از طریق پیامک برای مشترکین ارسال میشود.
اما روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هم اعلام کرد: در پی شکایات متعدد مشترکین در سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ مبنی بر صدور قبضهای نامتعارف برای مشترکان همراه اول، این موضوع از سوی رگولاتوری بررسی و مشخص شد این اتفاق به دلیل نقص فنی و مشکلات سامانه صدور صورتحساب اپراتور، رخ داده است.
بر اساس این اطلاعیه، با پیگیری رگولاتوری اپراتور همراه اول برای رفع مشکل اقدام کرده و در سریعترین زمان ممکن قبضهای تلفن همراه مشترکین اصلاح میشود.
طبق اعلام رگولاتوری مشترکین نباید درباره قبضهای تلفن همراه نگرانی داشته باشند. اپراتور نیز حق ندارد خطوط این دسته از مشترکین را به دلیل عدم پرداخت قبض یا رد شدن از آستانههای تعریف شده قطع کند.
نظر کاربران
چرا هیچوقت کم نمیشه همیشه نقص تو سیستم فقط به ضرر مردمه یه بار هم به ضرر دولت بشه مطمئنا این نقص نیست از قصد اینکار رو کردن قبض من از دیروز تا الان یدفعه دو برابر شد
پاسخ ها
درست فرمودید
مضاف اینکه بیشتر اوقات اینترنت همراه اول آنتن دهی مناسب ندارد بنظر می رسد بهتر است نحوه صدور صورتحساب مشترکین توسط سازمانها ی ذیصلاح مورد رسیدگی قرار گیرد تا حقوق مشترکین پایمال نشود
درست فرمودید
مضاف اینکه بیشتر اوقات اینترنت همراه اول آنتن دهی مناسب ندارد بنظر می رسد بهتر است نحوه صدور صورتحساب مشترکین توسط سازمانها ی ذیصلاح مورد رسیدگی قرار گیرد تا حقوق مشترکین پایمال نشود
برا من شب 9100 بود صبح اینترنتو روشن کرده بودم رفتم همراه من دیدم شده 18100 یعنی دقیقا دو برابر شده
از این دزدهای دروغگو چه انتظاری دارید سر مردم کلاه میزارند اگر متوجه شوند میگویند اشتلاه شده وگرنه میخورندش میره