الکترونیکی شدن اسناد پزشکی برای راحتی مردم
وزیر ارتباطات گفت: باید ببینیم هدف ما از استقرار دولت الکترونیک و نظام سلامت الکترونیک چیست؛ یکی از اهداف ما برای اجرای نظام سلامت الکترونیک، کمک به متولی و مسئول سلامت یعنی وزارت بهداشت برای بهبود مدیریت سلامت است.
خبرگزاری ایسنا: مهندس محمد جواد آذری جهرمی در دومین جلسه شورای سیاستگذاری نظام سلامت الکترونیک کشور که با حضور وزیر بهداشت و جمعی از مدیران دو وزارتخانه بهداشت و ارتباطات در ستاد وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: باید با استفاده از جمعآوری و تحلیل دادهها به مدیریت بهتر سلامت کمک کنیم؛ البته الکترونیکی کردن سلامت، به صرفهجویی در هزینهها و منطقی کردن تقاضاها که مورد تاکید رئیس جمهوری است، منجر میشود.
وی تصریح کرد: نظام سلامت الکترونیک باعث تسهیل امور برای مردم در دریافت خدمات بهداشتی و درمانی میشود و بیماران در مراجعه به پزشکان میتوانند با ارائه کد ملی به پزشک اجازه دهند که از وضعیت سلامتی و سابقه بیماری آنها آگاهی پیدا کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از شفافیت به عنوان چهارمین هدف اجرای نظام سلامت الکترونیک یاد کرد و افزود: دکتر روحانی اول امسال از ما خواست که برای ۱۲ ماه سال، ۱۲ طرح الکترونیک مانند اتصال کارتهای سوخت به کارتهای بانکی و یا اجرای کد دستوری برای آگاهی از وضعیت سبد کالا که برای مردم قابل احساس و ملموس باشد، اجرا کنیم.
آذریجهرمی خاطرنشان کرد: نیازهای وزارت بهداشت از نظر نقاط فاقد دسترسی به اینترنت مرکز دادهها را برطرف میکنیم اما همپوشانی بیمهها باید حل و اسناد پزشکی باید الکترونیکی شوند تا مردم راحت شوند.
نظر کاربران
گدام بگید فقط به خاطر پو ل نه راحتی مردم
پاسخ ها
وزیر کارهای قبلی خود را مرور کن ببین چه گندی زدی
تو را بخدا دست از سر مردم بر دارید
بابا با سلامتی مردم چکار دارید ول کن.
خدا لعنتشون کنه تعرفه های پزشکی رو اونقد بردن بالا که ما که دفترچه روستایی داریم جرات نداریم پامونو تو بیمارستان بزاریم
بدیش رو هم بگین والا دندون پزشکی که ما میریم الکترونیکی هم هست عکس رادیولوژ ها شش ماه نگه داری میشه بعدش ریست میشه یعنی اگه بخوای به صورت کاغذ نگه داری کنی از مدارکت رو سخته امکانش نیست خیلی باید بخوای اون وقت سی دی تحویلت میدن که اونم درد سرهای خودشو دهره بتونی بخونی نتونی وغیره
پاسخ ها
یکی ترجمه کنه این بنده خدا چی گفته
اقای جهرمی وزیر جوان ولایق وکارامد .لطفا۹۹۹۰رااصلاح کنید تا به موردمالی میرسد ضبط صدا میگوید این قسمت جوابگو نمیباشد وقتی میخواهی انتقاد یا شکایت کنید باز همان صدا میگوید این قسمت جوابگو نیست به کجا باید بابت زیاد برداشتن شارژ راازموبایل های اعتباری شکایت کرد این چندمین بار است که این اتفاق میافتد وکسی جوابگو نیست اعتماد کمکم از مخابرات هم سلب میشود چارهای بیاندیشید
برای راحتی مردم دروغ اشکاری است ، شما هر کاری میکنید تنها چیزی که مد نظرتان نیست مردمند، یاد امام بخیر درمان رایگان بود و دروغ به مردم گران تمام میشد، امام امام مردم را خلق خدا میدید و شما خلق خودتان .
باز کجا پول کم آوردن میخوان پولشو از مردم بگیرن