۷۵۷۹۳۰
۳ نظر
۵۰۱۶
۳ نظر
۵۰۱۶
پ

ریزگرد‌ها ادارات ریگان را تعطیل کرد

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ریگان گفت: ظهر امروز (یکشنبه ) هجوم ریزگردها و غلظت ۱۲برابری گرد و غبار موجب تعطیلی ادارات این شهرستان در شرق استان کرمان شد.

خبرگزاری ایرنا: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ریگان گفت: ظهر امروز (یکشنبه ) هجوم ریزگردها و غلظت ۱۲برابری گرد و غبار موجب تعطیلی ادارات این شهرستان در شرق استان کرمان شد.

علیرضا غلامشاهزاده افزود: تشدید گرد و غبار نیز موجب مشکلات تنفسی برای شهروندان و کارکنان برخی ادارات شد که بر اثر آن تاکنون ۲۷نفر به مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

وی با اشاره به اینکه براساس پیش بینی های انجام گرفته لحظه به لحظه بر حجم گرد و غبارها افزوده می شود اظهار داشت: براثر شدت گرد و غبار راه ارتباطی ۱۵روستا قطع و ساکنان ۹۰ روستای این شهرستان در محاصره شن های روان قرار گرفته است.

غلامشاهزاده گفت :ماموران پرتلاش نیروهای راهداری و هلال احمر جهت بازگشایی محورهای روستاهای محاصره در شن به این روستاها اعزام شده اند.

معاون فرماندار ریگان با اشاره به اینکه تمامی مراکز بهداشتی درمانی در شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند عنوان کرد شورای سلامت وستاد بحران در محل این فرمانداری هم تشکیل جلسه دادند.

غلامشاهزاده تصریح کرد: گرد و غبار در شهرستان همچنین موجب وارد آمدن خسارت به نخیلات شده و ریزش محصولات را در پی داشته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زابل 60برابر حدمجاز گردوخاک است

    • فرهاد

      هیچ جای دنیامثل زابل ازلحاظ گردوغبار بدتر نیست....سرعت طوفان ۱۲۰ کلیومتر برساعت ...

    • بدون نام

      مچکریم مسولین بی عرص بی غیرت هیلمن وهامون وسیستان وبلوچستان ....خشک کردن وسدزدن حق ا به ایران ونمیده اسم وسرطانی کردن ....ولی مابایدخرج کل زندگی شغل بودجه ومنابع کشورمون مفت مفت میدیم تین تعداددرسال بالای۳۰۰ملیون تومان به هرایرانی ضررمیزنن وفقط ازشغل لعنت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج