۷۵۱۰۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

جلیلی: ملت ما حامی تیم مذاکره کننده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ملت ما علیرغم تکثر و تنوع سلایق سیاسی که مایه رشد و بالندگی است، تمام ملت یکپارچه در مبارزه با استکبار و مقابله با سیاست های ضدآمریکایی، پشتیبان نظام، دولت و تیم مذاکره‌کننده هستند، تا انان با قدرت بتوانند از حقوق ایران دفاع کنند.

خبرگزاری مهر: سعید جلیلی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنرانی مراسم ۱۳ آبان امسال با اشاره به منطق و استدلال امام خمینی(ره) درباره اینکه تصویب لانه جاسوسی را انقلاب بزرگتر از انقلاب اول دانست، گفت: پیروزی انقلاب، پیروزی نظام استبدادی را که مانع استقلال آزادی و ارزش‌های این کشور است، برکنار کرد، با این حال امام(ره) آرمان‌متعالی‌تری داشت زیرا در اندیشه و آرمان های متعالی امام(ره) استقلال و آزادی در تمام ابعاد به شکل متعدد تعریف می شد.

وی افزود: اندیشه و آرمان امام(ره) به قدری گویا و متعالی و روشن بود که امروز شاهد هستیم دشمنان ما وقتی نمی توانند این اندیشه را نفی کرده و به مقابله با آن برخیزند به مقابله با اصل اندیشه درآمد و مطلق اندیشه را نفی می کنند.

جلیلی ادامه داد: دشمنان ناتوان ما ادعا می کنند عرصه سیاست خارجی، عرصه واقعیت ها است و با شعار واقع‌بینی می خواهند اندیشه امام(ره) را نهی کنند، اما چون نمی توانند، مطلق اندیشه و آرمان را از سیاست و سیاست خارجی دور می کنند.

نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی گفت: بزرگترین هنر امام(ره) این بود که اجازه نداد واقعیت‌ها را تحریف کنند و به میل خود درکی را که از واقعیت دارند به ملت تحمیل کنند، هنر امام(ره) واقع‌بینی صحیح و دقیق مبتنی بر یک اندیشه صحیح بود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر تقوای الهی باشد آنگاه می توان واقعیت ها را به خوبی دید، امام بیان کرد که بعضی مشاهدات ما هست که می خواهیم در حد توان و امکان مشاهداتمان را به مستضعفین دنیا عرضه کنیم تا بدانند مستکبرین با آنها چه می کنند.

وی با تاکید بر اینکه امام(ره) دست بر روی واقعیت ها گذاشت، تاکید کرد: نقطه قوت انقلاب ما این بود که پیشتاز معرفی واقعیت ها به جهانیان بود.

جلیلی گفت: رئیس جمهور آمریکا ایران را تهدید به حمله اتمی می کند علت این اظهارات همان منطق فرعونی است که آنها نگران هستند با ظهور انقلاب اسلامی مدلی سیاسی و اقتصادی را که برای کشورها نوشته اند، بر هم بخورد.

دبیر سابق شورای عالی امنیت ملی اظهار داشت: امام خمینی (ره) در این رابطه می فرماید آن رویارویی که آنها با ما دارند جنگ حق و باطل پابرهنگان و مرفهین، مستضعفین و مستکبرین است، نزاع بین ما با آمریکا نیست، نزاع دو اندیشه است.

وی ادامه داد: بر همین مبنای بی منطق آنها در همان زمان به ملت ایران جسارت کردند و در خصوص ملت ایران تعبیر زشت به کار بردند که امام خمینی (ره) در پاسخ به تعبیرات آنها گفت:در منطق آنها وحشی کسی است که رام آنها نباشد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد : . تمام تلاش دشمن این است که وحدت و یکپارچگی ملت ما را در مقابله با استکبار تبدیل به اختلافات داخلی کند. اینجا باید بدانند که این آرزو را به گور خواهند برد. ملت ما علیرغم تکثر و تنوع سلایق سیاسی که مایه رشد و بالندگی است، تمام ملت یکپارچه در مبارزه با استکبار و مقابله با سیاست های ضدآمریکایی، پشتیبان نظام، دولت و تیم مذاکره‌کننده هستند، تا انان با قدرت بتوانند از حقوق ایران دفاع کنند.

وی همچنین گفت : مرگ بر آمریکا یک نماد است‬ ، ‫این مرگ بر علیه ملت آمریکا نیست بلکه علیه‬ یک درصدی است که مدافع مناسبات ظالمانه در جهان و حتی در خود امریکا هستند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج