۷۱۸۹۷
۸ نظر
۵۰۰۷
۸ نظر
۵۰۰۷
پ

یادداشت بهاره رهنما برای تولد «خاتمی»

بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یادداشتی با عنوان «امروز عبایت چه رنگی است» به مناسبت سالروز تولد حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی نوشته است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

شبکه ایران: بهاره رهنما بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون یادداشتی با عنوان «امروز عبایت چه رنگی است» به مناسبت سالروز تولد حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد خاتمی نوشته است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

یادداشت بهاره رهنما برای تولد «خاتمی»

متن کامل این یادداشت را به نقل از «اعتماد» در ادامه می‌خوانید:

روز تولد برای من یادآور داشتن نعمت هایی است که خداوند به من بخشیده، روز تولد خودم برای اینکه به دنیا آمدم تا این همه را تجربه کنم خدا را شکر می کنم و روز تولد عزیزانم و آدم هایی که برایم مهم و تاثیرگذارند، خداوند را بابت به وجود آوردن آنها شکر می کنم.بابت چیزهای خوبی که اثرات وجودی آنها بر زندگی من و لابد کسانی است که دوست شان دارم: آقای خاتمی دو سه سالی است که روز تولد شما آنقدر برایم یمن و قدم دارد که همیشه سر کار بوده ام، بگذریم از اینکه برای آدم معتاد به کاری مثل من این چیز عجیبی نیست.

ولی مهم این است که سر کارهایی بوده ام که دوست شان داشته ام، البته هیچ تعجب نکنید اگر آنلاین و لحظه به لحظه از حضور بچه ها و دوستان خبرنگارم کنار شما اطلاع داشته ام آنقدر که پنج دقیقه به پنج دقیقه با آقای خلیلی، به مرتضی، به عسل، به نیلوفر لاری پور و هر که می دانستم آنجاست، زنگ می زدم و می پرسیدم: «امروز عبایش شکلاتی بود؟»، «انگشتر فیروزه دستش بود؟»، «چه گفت؟»، «خوشحال بود؟ امیدوار بود؟ مثل همیشه لبخند می زد؟»

و... آنقدر که دیگر بچه ها را کلافه می کنم که «ای بابا خودت می آمدی.»امسال هم نمی توانم بیایم، اما شک ندارم که لبخندتان لااقل از دو سه سال گذشته پررنگ تر است و مثل همیشه گذر زمان را در چهره تان با این لبخند جادویی بی اثر کرده اید.سوای هر منش و تفکر سیاسی من یک سمپات بالقوه و سرسپرده به شخص شما هستم اما، اگر بخواهم معقول تر دلایل خوشحالی ام را برای تولدتان ذکر کنم باید بگویم خدا را شکر می کنم که مردی را در سرزمینم آفرید که به ما یاد داد تا بیشتر گفت وگو کنیم تا زد و خورد، بیشتر صبر کنیم تا تحمل و فرق میان این دو واژه را به ما خوب یاد داد.خدا را شکر می کنم که در تمام عمرم لااقل یک دولتمرد دیدم که در جمع کثیری از جوانان و سرسپرده هایش به اشتباهات دولتش و همراهانش اعتراف کرد چه کوچک و به زعم بعضی بزرگ.

خدا را شکر می کنم که در تمام دنیا آقای خاتمی به عنوان رییس جمهور کشوری که مردمانش را به صلح و دوستی می شناسند، منش، رفتار و حتی سبک لباس پوشیدنش با اینها همخوانی داشت و ما به آن بالیدیم.خدا را شکر می کنم که آنقدر تواضع از آقای خاتمی یاد گرفتم که اگر روزی در چنین جایگاهی قرار داشتم در جواب برای دعوت به هر اتفاق فرهنگی لااقل یک تلفن یا دو خط دستخط برای صاحب اثر را از او دریغ نکنم. بماند که برای تئاتر آخرم گفته بودید، سفرید و به گمانم بهانه بود، اما خدا را شکر می کنم که این را هم از شما یاد گرفتم که به خاطر نه گفتن آدم ها زود قضاوت شان نکنید.تولدتان مبارک. اگرچه امسال هم توفیق حضور ندارم ولی من هم خوشحال تر از دو سه سال گذشته ام و محکم تر می گویم «خدا شما را حالاحالاها برای ما جوانان و نیمه جوانان ایرانی حفظ کند.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
کیف پول من

فروش همستر کامبت
کی بود می‌گفت پول نمیشه!

چیزی تا لیست شدن همستر نمانده، شما با طی کردن مراحل زیر می‌توانید ارز خود را از همه زودتر به فروش برسانید:

۱ - ثبت نام کنید و لینک رفرال خود را کپی کنید.
۲ - با لینک رفرال خود، دوستانتان را دعوت کنید.
۳ - به ازای دعوت از هر دوست، تون کوین رایگان دریافت کنید.
۴ - با دعوت از تعداد بیشتری از دوستان، شانس خود را برای برنده شدن در قرعه کشی کیف پول من بیشتر کنید.
۵ - پس از لیست شدن همستر، ارز خود را به راحتی نقد کنید.

لیست جوایز قرعه‌کشیemoji

آیفون ۱۶

اپل واچ سری ۱۰

پلی استیشن ۵

و ...

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ابی

      زنده باد سید محمد خاتمی عزیز، تولدشون مبارک

    • علي

      بزرگ مرد ايران تولدت را من نيز شادباش مي گويم ودرود بي كران بر شرافت بهاريت كه رهنماي خوبي خواهي بود

    • بدون نام

      آفرین...

    • بدون نام

      خاتمي مرد بزرگي است كه در تاريخ ايران نامش به نيكي ماندگار خواهد بود

    • حسین

      سلام خانم رهنما
      شما را به عنوان بازیگر توانایی میشناسم و قبول دارم. اما با خواندن این به اصطلاح نامه به آقای خاتمی یک مقدار به طرز تفکرتان که البته از قبل میدانستم که چه سمت و سویی دارد ، بدبین شدم. مگر محمد خاتمی چه برای این مملکت انجام داد؟؟؟ به غیر از ترویج فساد کاری کرد؟؟ کسی که نمی تواند واژه ی آزادی را برای مردمش و لااقل جوانهای سرزمینش جا بیندازد نباید حرفش را میزد و شعارش قرار میداد. برای اقتصاد این مملکت چه کاری انجام داد به غیر از بیکاری و گرانی (البته به میزان تورم آنروزها) و فساد؟؟
      چرا سری به آمار جرم و جنایت آن روزها نمیزنید؟ خدای ناکرده نمیخواهید فکر کنیم که شما هم از آن بازیگرهای بالاشهر نشین بی خبر از توده ی مردم هستید؟ چرا به آمار حجمه ی تهاجم فرهنگ بیگانه به ایرانمان در آنروزها سری نمیزنید؟ البته همه در نوع اندیشیدن آزادند اما خوب است بی تعصب بیندیشیم. برای شما که بازیگر توانایی هستید آرزوی سلامتی دارم و پسشنهاد میدهم عرصه ی ادمهایی در قد و قواره ی خاتمی و اظهار لطف کردن در موردشان را به امثال سعید حجاریان و عبدالکریم سروش بسپارید که اگر آنها از مرادشان به عنوان سرسپرده یاد کنند سزاوار تر است.
      یا حق

    • بدون نام

      دست و جيغ و هورااااااا به افتخار خانم رهنما و آقاى خاتمى

    • ندا

      آقای خاتمی تولدتون مبارک....بخاطر خانم رهنما چون ایشونو خیلی دوست دارم.

    • زهرا

      گرچه بر واعظ شهر این سخن آسان نشود
      تا که سالوس"ریا" ورزد و سالوس مسلمان نشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج