۷۰۶۵۹۷
۵۰۱۵
۵۰۱۵
پ

هوش مصنوعی هواوی احساس کاربران را می‌فهمد

دستیارهای هوشمندی مثل سیری، کورتانا، الکسا و گوگل اسیستنت می‌توانند با کاربران صحبت کنند و اطلاعات مختلفی به آن‌ها بدهدند؛ اما این دستیارهای صوتی خیلی مصنوعی و رباتی با کاربران صحبت می‌کنند. در واقع دستیار صوتی در حال حاضر نمی‌توانند نسبت به احساس کاربران واکنش نشان دهند و متوجه احساس کاربران نمی‌شوند.

وبسایت دیجی‌کالامگ - مجید نوردوست: دستیارهای هوشمندی مثل سیری، کورتانا، الکسا و گوگل اسیستنت می‌توانند با کاربران صحبت کنند و اطلاعات مختلفی به آن‌ها بدهدند؛ اما این دستیارهای صوتی خیلی مصنوعی و رباتی با کاربران صحبت می‌کنند. در واقع دستیار صوتی در حال حاضر نمی‌توانند نسبت به احساس کاربران واکنش نشان دهند و متوجه احساس کاربران نمی‌شوند. حالا به نظر می‌رسد که هواوی قصد دارد هوش مصنوعی و دستیار صوتی جدیدی معرفی کند که متوجه احساس کاربران خواهد شد. شرکت هواوی در سال ۲۰۱۳ اولین دستیار صوتی خودش را در کشور چین عرضه کره بود که روزانه توسط ۱۱۰ میلیون نفر استفاده می‌شود. حالا این هوش مصنوعی با به‌روزرسانی نرم‌افزاری متوجه احساس کاربران هم خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده تا سال ۲۰۲۲ هوش مصنوعی و دستیاران صوتی همانند یک عضو خانواده افراد عمل می‌کنند و نسبت به حالت کاربران از خودشان واکنش نشان می‌دهند. هوش مصنوعی هواوی به زودی متوجه حالت صحبت کاربر و نوع فرمانی که به او داده می‌شود، خواهد شد. حتی گفته شه که این ویژگی می‌تواند از نظر سلامتی هم به افراد کمک کند. هوش مصنوعی می‌تواند با تشخیص حالت صحبت کاربر متوجه شود که فرد بیمار است یا خیر. هواوی در چندین ماه گذشته سرمایه‌گذاری زیادی در حوزه هوش مصنوعی انجام داده است. این شرکت گوشی میت ۱۰ و P۲۰ را با پردازنده‌ای مخصوص برای هوش مصنوعی راهی بازار کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با 15 سال گارانتی 10/5 ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

ارسال نظر

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج